کد خبر 1422443
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
صولت مرتضوی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امیدواریم که از نیمه دوم مهر بتوانیم دور دوم سفرهای استانی را آغاز کنیم و در دور دوم سفرهای استانی مصوبات و دستورات ویژه آقای رئیس‌جمهور در دور اول سفرها پیگیری می‌شود .

به گزارش مشرق، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور درباره دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: ما هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای دور دوم سفرهای استانی هستیم اما هنوز این مسئله که سفرها از کدام استان شروع شود، قطعی نشده است.

وی افزود: امیدواریم که از نیمه دوم مهر بتوانیم دور دوم سفرهای استانی را آغاز کنیم. محوری‌ترین مباحثی که در دور دوم سفرهای مورد عنایت دولت قرار خواهد گرفت، اجرای وعده‌های دولت در دور اول سفرها است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه وعده‌ها و مصوبات دور اول سفرهای استانی باید اجرایی و عملیاتی شود، اظهار کرد: ما استان به استان جلسه می‌گذاریم و رصد می‌کنیم تا ان‌شاءالله این مصوبات، وعده‌ها و دستورات آقای رئیس جمهور، عملیاتی شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه دولت دو کار محوری را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: بحث مسکن و بحث اشتغال به طور جد در دستور کار دولت است؛ این دو مسئله از محوری ترین دستوراتی است که در کنار اجرایی شدن برنامه‌های دور اول سفرهای استانی، در دور دوم سفرها پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: بحث عملیاتی شدن سالی یک میلیون واحد مسکونی و عملیاتی شدن اشتغال در کشور و کاهش نرخ بیکاری از موضوعات مهم در دستور کار دور دوم سفرهای استانی آقای رئیس جمهور قرار دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: در دور دوم سفرهای استانی مصوبات و دستورات ویژه آقای رئیس‌جمهور در دور اول سفرها پیگیری می‌شود و امکان دارد برخی موارد مجزا از دور اول سفرها نیز در دستور کار قرار بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    درود
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    سفرهاشو شروع کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس