کد خبر 1421743
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
ساپینتو به ملی‌پوشان استقلال استراحت می‌دهد؟

سه بازیکن ملی پوش استقلال در بازگشت به ایران، به سایر نفرات اضافه خواهند شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان با انجام بازی مقابل سنگال به پایان اردوی خودش در اتریش رسید و طبق برنامه اعلام شده قرار است شاگردان کی‌روش تا فردا ظهر به ایران برگردند.

تیم استقلال که پس از یک روز استراحت، روز سه شنبه تمرینات خود را برای بازی با گل گهر از سر گرفت، قرار است جمعه بعد از ظهر راهی سیرجان شود.

بیشتر بخوانید:

بازگشت گلزن استقلال به تمرین

سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی، پس ازبازگشت به ایران باید بلافاصله خودشان را به کادرفنی استقلال معرفی کنند اما با توجه به زمان بازگشت این سه بازیکن، ممکن است آن‌ها در تمرین فردای تیم حضور نداشته باشند و به استراحت بپردازند با اینحال طبق نظر سرمربی از روز جمعه در کنار سایر نفرات خواهند بود و به همراه کاروان آبی‌ها به سیرجان خواهند رفت. مگر اینکه نظر ساپینتو عوض شود و تا روز جمعه تصمیم دیگری بگیرد.

تمرینات استقلال، روز گذشته در حالی از سرگیری شد که سیاوش یزدانی و زبیر نیک نفس که به دلیل سرماخوردگی در بازی دوستانه مقابل تیم ملی دانشجویان و همچنین تمرین روز یکشنبه حضور نداشتند، به جمع شاگردان ساپینتو برگشتند.

همچنین پیمان بابایی با رهایی از بند مصدومیت در تمرینات گروهی حاضر شد اما آرمان رمضانی و محمد حسین زواری همچنان به تمرینات اختصاصی مشغول هستند.

دیدار استقلال مقابل گل گهر در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر روز شنبه نهم مهر برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس