کد خبر 1421615
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
نصرتی: کی‌روش نمی‌خواست دستش برای رقبا رو شود

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید سرمربی این تیم نمی‌خواست در دو دیدار تدارکاتی دستش را برای رقبا رو کند.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار تدارکاتی برابر اروگوئه و سنگال اظهار کرد: این  بازی‌ها به شناخت نقاط قوت و ضعف تیمی کمک می‌کند. از طرف دیگر باعث ایجاد اعتماد به نفس برای بازیکنان می‌شود چون با بازیکنان تراز اولی مثل سادیو مانه روبه‌رو می‌شوند  و ترس بازی برابر تیم‌های بزرگ در  آن‌ها کم می‌شود.

وی افزود: باید بپذیریم که کیفیت بازی برابر سنگال نسبت به اروگوئه کمتر بود چون به نظر می‌رسید بازیکنان در ابتدا با تمرکز کمتری بازی می‌کردند. بازیکنانی که در بازی برابر اروگوئه بازی کردند با خستگی در بازی سنگال به میدان رفتند اما در کل بسیار خوب بود که نباختیم و بازی‌های خوبی انجام دادیم.

او تصریح کرد: ما توقع داریم تیم ملی مثل بازی با اروگوئه به بازی کند و صرفا دفاع نکند و به کارهای هجومی هم فکر کند. در بازی اروگوئه هم خوب دفاع کردیم و هم در انتقال به حمله بسیار عملکرد خوبی داشتیم و فرصت‌های خوبی به دست آوردیم. با این حال در دیدار برابر سنگال آن سبک بازی را از تیم ملی ندیدم. شاید این موضوع به خاطر تغییراتی که آقای کی‌روش در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود باشد و شاید هم فشار دو بازی سنگین به تیم باعث این موضوع شده بود.

بیشتر بخوانید:

ریسک بزرگ کی روش برای جام جهانی

نصرتی در ادامه گفت: ما در بازی برابر سنگال هم در بحث مالکیت توپ و هم ایجاد موقیعت نسبت به بازی برابر اروگوئه ضعیف‌تر ظاهر شدیم اما روز خوب حسین حسینی را شاهد بودیم و نباختیم و این نباختن بسیار خوب بود.

او در ادامه درباره  اینکه  تیم ملی  بعد از گل خورده برابر سنگال به بازی برگشت و گل تساوی را به ثمر رساند هم گفت: من معتقدم تیم نباید خیلی عقب بازی کند و عناصر هجومی عقب بازی کنند. در بازی برابر سنگال ما خیلی عقب بازی می‌کردیم و وقتی تیم عقب بازی کند، زمان می‌برد که تیم دوباره به دروازه حریف نزدیک بشود. البته نکته مثبت بازی برابر سنگال این بود که بعد از گل خوردن، در فاز حمله پر تعداد بودیم و به گل رسیدیم. روی صحنه گل مدافع چپ ما سانتر کرد و سردار توانست گلزنی کند. این یعنی مدافع چپ ما تا محوطه جریمه حریف پیش رفته بود. اگر در حمله پر تعداد نباشیم، نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.  وقتی نیاز به گل داریم باید تیم جلوتر بازی کند تا زودتر به دروازه حریف برسد.

او در ادامه درباره اینکه طارمی و سردار هم زمان در زمین نبودند هم گفت: نباید فراموش کنید کی‌روش نمی‌خواست دستش را رو کند. مطمئن باشید ترکیب تیم ملی در جام جهانی تغییر خواهد کرد و تیم با تلفیقی از ترکیب دو دیدار برابر سنگال و اروگوئه به میدان خواهد رفت. البته من فکر می‌کنم تعداد نفراتی که در ترکیب دیدار برابر اروگوئه به میدان رفتند شانس بیشتری برای بازی در جام‌جهانی به عنوان بازیکن فیکس خواهند داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی CA ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    4 24
    خائنین ودزدان جام جهانی هرگز مقصد نمی رسند . نصرتی مزدور نان به نرخ روز خور شما هم با این چاپلوسی ها بجایی نمی رسی...
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      6 0
      اسگل! تو اول پرچم کانادا را از پیشونی‌ات پاک کن، بعد درباره ایران نظر بده.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      6 0
      خخخخ به کوری چسمت رفتیم مگه اینکه جنگ جهانی بشه... مزدور و جیره خور انگلیس و امریکا
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    4 9
    تاکتیک کی‌روش دفاع اتوبوسیه. دستش برای همه رو هستش.
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      6 0
      آخه مگر میش جلو انگلیس باز بازی کرد دفاع اتوبوسی با ضد حمله در غیر این صورت با تیم ما تاج گل میسازند کیروش هم سیستم دفاعی جلو انگلیس وهم هجومی مقابل امریکا و ولز بازی خواهد کرد
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    3 0
    پیروزی ما در مقابل سه ضلعی. مثل پیروزی آرژانتین مقابل انگلیس خواهد بود. با همان التیامات سیاسی-اجتماعی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس