کد خبر 1421386
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
سیسه: انتظار بازی رقابتی برابر ایران داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال سنگال گفت:دیدار با ایران، یک مسابقه جالب است که به ما امکان می‌دهد در تیم خود تغییراتی اعمال کنیم.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سنگال، عصر امروز در یک مسابقه دوستانه به مصاف هم می‌روند. آلیو سیسه سرمربی تیم ملی فوتبال سنگال دیروز در نشستی خبری در ارتباط با این دیدار صحبت کرد. سیسه در ابتدای صحبت هایش از تیم ملی فوتبال ایران تعریف کرد و از این دیدار دوستانه برابر تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز خوشنودی کرد.

سیسه گفت: ما می‌دانیم که ایران یک پله بالاتر از بولیوی است، بنابراین می‌خواهم بگویم که بازی با آنها، همان مسابقاتی است که ما به دنبال آن هستیم. ابتدا برای بازی با بولیوی و سپس ایران آماده شدیم. اگر ایران بهترین تیم آسیا نباشد، قطعا جزو بهترین‌های این قاره به شمار می‌رود. این یعنی ما حریف خوبی را انتخاب کرده ایم. آن‌ها تیمی هستند که راهی جام جهانی شده اند؛ بنابراین ما انتظار یک تقابل جالب را داریم. در این دوره که بازی‌های دوستانه کمیاب است، خیلی خوشحالیم که می‌توانیم با ایران بازی کنیم

بولیوی حریفی است سبک بازی آن‌ها با اکوادور، حریف ما در جام جهانی، شبیه است

سرمربی تیم ملی فوتبال سنگال ادامه داد:نمیتوانم بگویم این خرافات است، به نظر من یک طلسم است. اگر بولیوی برای ما شانس بیاورد خیلی خوب است، اما فکر نمی‌کنم اینکه قبل از رفتن به جام جهانی با آن‌ها روبرو شدیم، بخاطر خرافات بوده باشد. بولیوی حریفی است سبک بازی آن‌ها با اکوادور، حریف ما در جام جهانی، شبیه است و ما این تیم را از میان رقبای بسیاری انتخاب کرده ایم.

او افزود:همیشه باید رقابت کرد، فوتبال همین است. همه بازیکنان می‌خواهند بازی کنند. عملکرد کسانی که مقابل بولیوی از ابتدا به میدان رفتند، من را شگفت زده می‌کند. این نشان می‌دهد که آن‌ها ویژگی‌های بالایی دارند. دقیقاً هدف ما در این ۲ مسابقه، تشکیل ۲ تیم است تا به کسانی که در تیم‌های باشگاهیشان زیاد بازی نمی‌رسد یا دیرتر به اردو ملحق شده اند، فرصت بازی بدهیم. این ۲ بازی فرصتی بود تا نه تنها از نظر کیفی بلکه از نظر کار گروهی، عملکرد خود را بهبود ببخشیم.

سیسه در پاسخ به این سوال که آیا تیم فعلی سنگال قرار است به جام جهانی برود، پاسخ داد: نمی‌دانم. کمتر از ۲ ماه با این رقابت‌ها فاصله داریم و همانطور که می‌دانید و من می‌دانم، بین سپتامبر و نوامبر اتفاقات زیادی می‌تواند بیفتد. در هر صورت ما یک تیم رقابتی مقابل بولیوی قرار دادیم و برایمان مهم است که مقابل ایران نیز همین کار را انجام دهیم. این یک مسابقه بسیار رقابتی بین دو تیم راه یافته به جام جهانی خواهد بود که می‌خواهند به خوبی آماده شوند و بازی‌های خود را در قطر به خوبی شروع کنند.

او در پاسخ به این سوال که باید منتظر چه سبک بازی مقابل ایران باشیم، گفت:این یک مسابقه جدی خواهد بود، با یک حریف خوب. ما کیلومترها سفر کردیم تا بتوانیم این نوع مسابقه را انجام دهیم. خوشحالیم که با تیم بسیار خوبی مثل ایران روبرو می‌شویم که در پویایی خوبی قرار دارد.

دیدار با ایران، یک مسابقه جالب است که به ما امکان می‌دهد در تیم خود تغییراتی اعمال کنیم

سیسه در پایان در پاسخ به سوال  اهمیت دیدار با ایران، در چشم انداز جام جهانی چیست،  اظهار کرد:ما در جام ملت‌های آفریقا سخت جنگیدیم تا به ما این فرصت را بدهد که به خوبی برای تقابل با حریفانمان در جام جهانی آماده شویم. دیدار با ایران، یک مسابقه جالب است که به ما امکان می‌دهد در تیم خود تغییراتی اعمال کنیم. من انتظار یک بازی رقابتی را دارم و دقیقاً این نوع مسابقات است که ما را در راه جام جهانی جلو می‌برد. باید در این بازی، با جدیت و حرفه‌ای برخورد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس