لیگ‌ جهانی کاراته وان سری آ ترکیه| پایان کار نمایندگان ایران با ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز

کاراته کاهای ایران با کسب دو طلا، دو نقره و سه برنز در لیگ‌ جهانی کاراته وان کوجالی ۲۰۲۲ به کار خود پایان دادند.

به گزارش مشرق، سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ  ۲۰۲۲، طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ سپتامبر ( ۱ تا ۳ مهر ) به میزبانی کوجالی ترکیه با حضور ۱۰۹۰ ورزشکار از ۷۴ کشور برگزار شد و نمایندگان کاراته ایران موفق به کسب دو طلا، دو نقره و سه برنز شدند.

امروز و در روز پایانی این رقابت ها مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- و محمود نعمتی در وزن ۸۴+ موفق به کسب مدال طلا، علی مسکینی در وزن ۶۰- و کاتا تیمی بانوان (سپیده امینی، ملیکا عزتی و زینب السادات حسینی) موفق به کسب مدال نقره و مهسا افسانه در کاتا انفرادی، محمدرضا گیلان پور در وزن ۸۴-  و مرتضی نعمتی در وزن ۶۷- صاحب مدال برنز شدند.

محمود نعمتی در وزن ۸۴+ با شش برد قاطعانه راهی فینال شد و در فینال با نتیجه ۱ بر ۰ نماینده میزبان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- با شش برد مقتدرانه راهی فینال شد و در دیدار نهایی با نتیجه ۳ بر صفر نماینده ترکیه را شکست داد و دومین مدال طلای ایران را کسب کرد.

علی مسکینی در وزن ۶۰- با شش برد و صعود به فینال مسابقات، در دیدار نهایی با نتیجه صفر بر صفر و با رای داوران بازی را به نماینده میزبان واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

کاتا تیمی بانوان(سپیده امینی، ملیکا عزتی و زینب السادات حسینی ) پس از صعود به فینال در دیدار نهایی با کسب امتیاز ۲۴.۰۶ نتیجه را به تیم مصر با امتیاز ۲۴.۵۴ واگذار کرد و صاحب نشان نقره شد.

مهسا افسانه در کاتا انفرادی نیز امروز در دیدار رده بندی با کسب امتیاز ۲۴.۷۴ در مقابل حدیثه جمال که ۲۴.۴۶ امتیاز بدست اورده بود پیروز شد و صاحب مدال برنز گردید.

مرتضی نعمتی در وزن ۶۷- با چهار برد و یک شکست به دیدار رده بندی راه یافت و در این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر مقابل نماینده چین تایپه به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

محمدرضا گیلان پور در وزن ۸۴- با چهار برد و یک شکست و راهیابی حریفش به فینال به جدول رپه شارژ رفت و با دو برد مقابل نمایندگان صربستان و فنلاند صاحب مدال برنز شد.

لازم به ذکر است نمایندگان کاراته کشورمان فردا ساعت ۱۴ وارد تهران خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس