کد خبر 1420796
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
پیکر شهید مدافع امنیت در قوچان تشییع شد

ستوان یکم شهید مسلم جاویدی مهر که شامگاه چهارشنبه در جریان اغتشاشات هنگام دفاع از اموال عمومی و مردم به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده بود عصر امروز در میان مردم شهیدپرور قوچان تشییع و در شهر مزرج به خاک سپرده شد.

به گزارش مشرق، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر ستوان یکم شهید مسلم جاویدی مهر، شهید امنیت چهارشنبه قوچان که در جریان اغتشاشات و نا آرامی‌های این شهر هنگام دفاع از مردم و برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به اموال عمومی به درجه رفیع شهادت نائل آمد عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم که فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در کنار دیگر فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشت، حضور پرشور جوانان و نوجوانان نیز قابل‌توجه بود که آمده بودند علاوه بر بیعت با این شهید امنیت انزجار خود را از ناآرامی‌ها و اغتشاش‌های به وجود آمده اعلام کنند.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور قوچان پیکر این شهید والامقام را از میدان امام خمینی(ره) تا محل شهادتش در ابتدای خیابان شهید روشنی تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر شهید به شهر مزرج انتقال پیدا کرد و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

رزمنده شهید مسلم جاویدی مهر از نیروهای تیپ ۲۷۷ شهید منظم تولایی بود که علاوه بر دفاع از مرزهای شرقی کشور در جریان پاک‌سازی میادین مین به‌جامانده از هشت سال دفاع مقدس به درجه جانبازی نائل‌آمده بود.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در این مراسم گفت: دشمنان اسلام باید بدانند که پرچم این انقلاب هیچ‌گاه به زمین نخواهد افتاد و گروه‌های معاند نمی‌دانند مقابل چه ملتی ایستاده‌اند.

امیر سرتیپ رضا آذریان بابیان اینکه شهید برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های اسلام لباس شهادت پوشیده است، تصریح کرد: مسؤولان قضایی ضمن محکم کردن این اغتشاش‌ها بر اساس خواسته خانواده شهید جاویدی مهر، عامل این جنایت را شناسایی کرده و به مجازات می‌رسانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس