اغتشاشات 1401 - کراپ‌شده

شمار فراوانی از امضاء کنندگان دومین بیانیه «تفنگت را زمین بگذار» سینماگر نیستند و اغلب فعالان (حوزه مستند و کوتاه) یا عوامل پشت صحنه مثل تدارکات هستند.

 سرویس فرهنگ و هنر مشرق - جنبش هدفمند مشارکت سیاسی  سینماگران و فعالیت‌های سیاسی آنان در قالب بیانیه سازی از آبان ۹۸ تبدیل به کارزاری سیستماتیک برای تحریک افکار عمومی بدل شد.


انتشار «بیانیه‌ تفنگت را زمین بگذار ۱» که همزمان با حادثه متروپل منتشر شد، با تمام بیانیه‌های سال‌های اخیر سینماگران تفاوت داشت. با توجه به رخدادهای امروز، نویسندگان متن و بخشی از امضاء کنندگان به صورت مشخص با اهداف از پیش تعیین شده‌ای به نیروهای امنیتی خلع سلاح را پیشنهاد دادند.


 این پیشنهاد خلع سلاح با اینکه چهار ماقبل منتشر شد اما در شرایط کنونی معنای دیگری دارد. با توجه به هجوم شبانه اغتشاشگران به خیابان‌ها به نظر می‌رسد این بیانیه (انتشار در هشتم خرداد ۱۴۰۰) با نگاهی آینده‌نگرانه در پیامد «فتنه اخیر» طراحی شده است.

در متن بیانیه «تفنگت را زمین بگذار(۱)» که در نوبه نخست منتشر شد، هدفگذاری صرفا زمینه‌ای پیشنهادی برای خلع سلاح نیروهای انتظامی و امنیتی نبود، بلکه مضمون وجوه اعتراضی بر این مبنا بود که اگر سلاحتان را بر زمین نگذارید، ممکن است عواقب بدی در انتظار نیروهای امنیتی باشد. حملات وحشیانه اغتشاشگران پیامد این بیانیه و رفتارهای جمعی سلبریتی‌هاست.

زمینه‌سازی سینماگران برای خلع سلاح نیروهای امنیتی/ «تفنگت را زمین بگذار ۲» با مقاصد امنیتی منتشر شد
مصطفی آل احمد و محمد رسول‌اف بانیان نخستین بیانیه تفنگت را زمین بگذار 

در متن کامل این بیانیه آمده است:


"فوج خروشان مردم ستم‌دیده‌ از جای‌جای ایران، فریاد همراهی و همدلی با مردم دردمند آبادان سرداده‌اند. اکنون که خشم عمومی از فساد، دزدی، ناکارآمدی، سرکوب و خفقان، امواج هم‌بسته‌ای از اعتراضات مردمی را به دنبال داشته است، از همه‌ی افرادی که در یگان‌های نظامی تبدیل به عامل سرکوب مردم شده‌اند، می‌خواهیم، سلاح‌های خود را زمین گذاشته و به آغوش ملت بازگردند. "


در زمان فروریختن برج متروپل و ناآرامی‌ها پس از این رخداد، این بیانیه تقریبا شبیه یک طنزسیاسی - سینمایی به نظر می‌رسید، اما استفاده از تک‌تک عبارات این بیانیه نشان می‌دهد متن به نگارش درآمده توسط تیم رسول‌اف و آل احمد با نوعی آینده‌نگری خاص به نگارش درآمد.

در تماس نویسندگان با بسیاری از امضاء کنندگان، این بیانیه  به قصد هم‌دردی با مردم آبادان امضاء شد، اما امضاء آنان دریک بیانیه ضدامنیتی مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

زمینه‌سازی سینماگران برای خلع سلاح نیروهای امنیتی/ «تفنگت را زمین بگذار ۲» با مقاصد امنیتی منتشر شد


بسیاری از سینماگران که متوجه این ترفند ضد امنیتی شدند امضای خود را پس گرفتند و حتی قرار شد عده‌ای بدون آنکه اعلام کنند  انصراف پنهانی خود را با مدیران میانی سازمان سینمایی درمیان بگذارند. رسول‌اف زمانی که با این ترفند نرم مواجه شد با انتشار متنی در اینستاگرامش خبر داد که پس از انتشار بیانیه معروف به تفنگت را زمین بگذار، تماس‌های گسترده و پرشماری از سوی نهادهای مختلف با سینماگران امضاکننده این بیانیه گرفته شده و از آنها خواسته شده امضایشان را پس بگیرند یا با خبرگزاری‌ها برای «بی‌اعتبار کردن» این بیانیه گفت‌وگو کنند.

رسول‌اف در صفحه اینستاگرام خود نوشت: برخی از امضاکنندگان را از دستگیری ترسانده‌اند یا به برخی گفته‌اند دیگر نمی‌تواند کار کنند و با نظامی‌گری صدای سینماگران علیه خشونت را ساکت کنند.


مجید برزگر، جعفر پناهی، لیلا حاتمی، پوران درخشنده، رضا درمیشیان، مهدی کرم‌پور، ابوالحسن داوودی، محمد رسول‌اف، کتایون ریاحی، مصطفی آل‌احمد، سامان سالور، علیرضا رئیسیان، بهتاش صناعی‌ها، مریم مقدم، علی مصفا و تهمینه میلانی از جمله امضاکنندگان بیانیه بودند.


اما پس از این واکنش رسول‌اف بیش از ۷۰ سینماگر دیگر همچون مسعود کیمیایی، پگاه آهنگرانی، نگین امین‌زاده، پریسا پروین‌نیا، هانیه توسلی، ترانه علیدوستی، نازنین فراهانی، مرضیه وفامهر، امین جعفری، مانی حقیقی، سیامک‌ کاشف‌آذر، مسعود کرامتی، پوریا نوری، کیارش اسدی‌زاده، مجید پیل‌افکن، رشته صدر عرفایی، سامان سالور، علی مصفا، مجتبی میرتهماسب، تهمینه میلانی، حسن برزیده جعفر پناهی، پوران درخشنده، مجید برزگر، رضا درمیشیان، محمد رسول‌اف و کتایون ریاحی هم به امضا کنندگان این بیانیه پیوسته‌اند.
 

اما این کارزار سخت که برخاسته از گروه‌های مجازی رسول‌اف، مصطفی آل‌احمد و جعفر پناهی کلید خورد، تبدیل به رویه خطرناکی شد، در روزهای اخیر با توجه به پایین آمدن آستانه افکار عمومی به بهانه اغتشاشات اخیرهسته‌های بیانیه‌ نویس فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و  درخواست مکرر از نیروهای انتظامی برای تهییج شورشیان از سوی طیف دیگری از سینماگران همچنان دنبال می‌شود.

زمینه‌سازی سینماگران برای خلع سلاح نیروهای امنیتی/ «تفنگت را زمین بگذار ۲» با مقاصد امنیتی منتشر شد


دومین بیانیه تقریبا با همان ادبیات بیانیه اول به نگارش درآمده اما یک تفاوت ساختارشکنانه در آن موج می‌زند. در بخشی از ساختارشکن‌ترین متن این بیانیه آمده است: ایستاده‌ایم، در کنار جوانانی از جان گذشته و خردمند که رهبران و پیشروان حقیقی جنبش هستند. جنبشی که شکوهمندانه هیچ نوع استبداد، ولایت و دیکتاتوری منقضی را نمی‌پذیرد.

زمینه‌سازی سینماگران برای خلع سلاح نیروهای امنیتی/ «تفنگت را زمین بگذار ۲» با مقاصد امنیتی منتشر شد


اغلب امضاء کنندگان این بیانیه به غیر از بازیگر فیلم عنکبوت زهرا امیرابراهیمی، شبنم طلوعی (بازیگر و مبلغ بهاییت)، عبدالرضا کاهانی (مبلغ مذهبی سابق بنیاد سینمایی فارابی و فیلمساز ساکن کانادا) علی عباسی (کارگردان فیلم عنکبوت)، نام منیژه حکمت و دخترش که در ریاست ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه با عفو مواجه شد توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند. سایر امضاء کنندگان اغلب روزنامه‌نگاران و نویسندگان سینمایی متوسطی  هستند که همچنان با شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی در داخل کشور همکاری دارند و چهره‌های سرشناسی نیستند.

شمار فراوانی از این اسامی سینماگر نیستند و اغلب فیلمسازانی هستند که تلاش می‌کنند با این عنوان شناخته یا دستگیر شوند. اما در درگاه‌های خبری معارض به عنوان فیلمساز شناخته می‌شوند.

اما بیانیه دوم با چهره‌های به شدت  متوسط به این دلیل منتشر شده تا سطح تنش‌های اغتشاشاگران با نیروی انتظامی گسترش پیدا کند و از سویی دیگری مطالبه خلع سلاح در میان طیف‌های دیگری از سلبریتی‌ها در حوزه‌های مختلف گسترش پیدا کند.

ضرورت دارد با دیگر مسئولان صدا و سیما، حوزه‌های مرتبط با ساترا و وزارت ارشاد بازنگری جدی درباره فعالیت‌های امضاء کنندگان این بیانیه داشته باشند و در این پیچ تاریخی نهادهای مذکور قاطعیت بیشتری از خود نشان دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 144
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    82 7
    البته یکی مثل پرویز پرستویی هم هست که میگه تفنگت را زمین بگذار و از اغتشاش آفرینی علی کریمی حمایت میکنه.
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      70 9
      اغتشاشگران را باید فورا در ملاعام محاکمه کرد
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      32 4
      قطار را سبک کنید
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      76 4
      آره نه تفنگی باشه نه حجابی تا همون فسادی که شما ...ها در سینما دارین در سطح جامعه هم باشه! همین مونده که بیان برای مردم شریف و پاکدامن ایران نسخه بپیچن.
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      9 36
      یک جا می گید کسی سلبریتی ها را جدی نمی گیرد جایی می گید مقصر انها هستند.
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      47 2
      کار خدا، حملات وحشیانه اشرار سازماندهی شده شکست خورد. اما شکست دوم هم شکست سلبریتی ها پیش چشم مردم بود. تذل من تشاء. در تازیخ چنین سقوطی رو برای سلبریتی ها کم یادم میاد یا نمیاد.
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      27 1
      این ترفند دشمن هست. میخواد مهره های موساد ، به عنوان مردم شناخته بشن تا راحت تر کارشون رو بکنند، کسی کاری باهاشون نداشته باشه و دستگیر نشن، اگه شدند محاکمه سختی نشن. یه جور حق وتو برای جاسوسان موساد به بهانه پوشش «مردم عصبانی» داشتن. از اصلی ترین ماموران دشمن برای جا انداختن ماموریت «تبدیل کردن عنوان جاسوس موساد به مردم عصبانی» برای مردم، سلبریتی ها هستند. اما معلوم شد اینها جاسوسان حرفه ای بسیار هماهنگ و سازماندهی شده ی موساد هستند و احتمالا حکم خیلی هاشون اعدام هست.
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      10 6
      ببین اونی که گلوی ملیس رو میبره و اونی که قرآن رو آتش میزنه اون مردم نیست. مردم سر یه چیزی اعتراض داشتن ولی متاسفانه یه عده ِآشوبگر بینمشون همیشه ظاهر میشن. پرویز پرستویی هم منظورش مردمه نه آشوبگران. بعدش هم سلبریتی اهمیتی نداره که چی میگن شلوغش نکنید انقدر
    • علی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      20 2
      سلام شکی نیست که همه ی مردم از فساد و تبعیض و مشکلاتی که هست به طور جدی رنج میبرند اما اینا چه ربطی داره به کشتن پلیس و بسیج و به آتش کشیدن مسجد و عکس حاج قاسم و رفتن زیر پرچم منافقین و آمریکا و اسرائیل ؟!!!!!
    • FR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      16 1
      از موشک خلع سلاح بشن از نیروی انتظامی هم خلع سلاح بشیم حالا کی میمونه برامون؟ مریم بوبایی
    • سینا IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      9 1
      تا دیروز که پرویز پرستویی رفت امریکا خوب بود سلبریتی جماعت افتابپرست هست اینو درک کنید
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      19 1
      اینها شهوت های خود راکنترل کنند تا زنان سینما جنبش اعترافی راه نیندازند و از فساد کارگردانان و تهیه کنندگان داستانها تعریف نکنند ، نیاز نیست برای بقیه نسخه نویسی کنند و غلط اضافی نمایند .
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 2
      ....................................... از خانواده افرادی که توسط سلبریتی‌ها تحریک شدن و الان دستگیر شدن یه تخفیف بذارن به شرط طرح شکایت از سلبریتی‌ها دوزاری و مفت خور ......................................
    • SE ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      16 1
      حامیان اغتشاشگران از هر قشری که باشند نیز باید محاکمه شوند
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      13 1
      اگر واقعا معتقد که زن گوهر جامعه است پس چرا هر کدومتون چند تا چند تا زن عوض کردید و سینما رو تبدیل به... کردید؟
    • SE ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      9 1
      عروسکهای خیمه شب بازی را باید خرد کرد
    • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      6 1
      دولت از جیب ملت یک ریال به تئاتر و سینما ندهد. بنیاد فارابی و انجمن های حواشی سینما را منحل و بودجه جشنواره های سینمایی را قطع کند. خانه سینما را به خودشان واگذار و ریالی کمک نکند.
    • SE ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 1
      بی هنر خائن، ریا و فریب و فطن فروشی را کنار بگذار
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 1
      در منابع دینی هست که در آخر الزمان نگاه داشتن دین مانند نکاه داشتن آتش در دست می شود. معمولا در پیچ های خطرناک ماشین ها به ته دره سقوط می کنند. هشدار به همه کسانی که می خواهند دیندار از این دنیا بروند عرض می کنم بدست آوردن دین بصورت تحقیقی وآگاه به زمان بودن باعث می شود شما در بزنگاه ها بتوانید عقاید خود را از لغزش واحیانا سقوط حفظ کنیدو همیشه باید از خدا مدد بخواهید. هشدار جدی اینست که با اعتقادات سطحی و ناقص نمی توان از این پیچهای تند از جاده خلرج نشد.
    • مدرس دانشگاه IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 1
      اگر اين به اصطلاح هنرمندان از كمترين معرفت و فهم و درك و بصيرت برخوردار بودند ...!!! سيل خروشان و درياي روز گذشته ملت كه در تهران بعنوان امت رسول الله (ص) شاهد بوديم و در تمام شهرها اين حركات دشمن پسند اغتشاشگران و آشوب طلبان و منافقين و كومله و ... محكوم گرديد را مي فهميدند...! و بعد بيانيه دشمن پسند و ناصواب ميدادند.
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 1
      فقط باید بگیم تف بر ادم نمک به حروم و بی ریشه .. کور خوندید خاِئن های حروم لقمه..
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    49 4
    سینما نیاز با یک پاکسازی اساسی داره اکثرشون ضد انقلاب هستن باید از کار بیکار بشن امسال هم بخوایین جشنواره فجر با حضور این عناصر ضدانقلاب برگزار کنید ساکت نمیشینیم اینا دیگه با چه رفتاری بگن ضد انقلاب هستن کارشون یکسره کنید
    • روزبه IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      11 2
      عزیزان زمان فتنه های آخرالزمانی هست، جامعه باید از شر همه کسایی که به نوعی تبدیل به بت شدن بخصوص سلبریتیها رهایی پیدا کنه
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    43 6
    با سلام تنفگت را برای تجزیه طلب ها ، آتش‌زنندگان نیروی انتظامی ، کشندگان چادر از سر نوامیس مردم و.... پر پر کن مردم خدا جو پشت نظام هستند
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      14 1
      تو رو خدا همین الان برید شبکه خبر. زیرش نوشته اقدامات هنجارشکنانه!!! یعنی اینهمه قتل و آتیش و ... با کلمه «اقدامات هنجارشکنانه» توصیف میشه؟!!!!!!!!! تایید حرف این سلبرتی هاست. میگن تفنگ در برابر هنجارشکنی نداشته باشید. کلمه شیک هنجار شکنی توصیف کننده اینهمه جنایت و پلیدی و شرارت هست؟ لطفا نشرق، قبل از مردم، برای صداوسیما پست بگذار. اونجا مخاطباش بیشترند. ظاهرا صداویبما نیازشون بیشتره به آگاه سازی! کارشون تقلیل جرم است! چه عیبی داره به جاش بنویشه «تظاهرات علیه توهین به قرآن و علیه اشرار سازماندهی شده»؟
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    30 5
    ب خدا ک اینا فکرشون مردم نیست
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      11 2
      به فکر مردم؟!!!!! اگر رفتار این اوباش را با خانواده خود و کسانی که باهاشون سر کار دارند بپرسی میبینی که چنان خودرای و دیکتاتور هستند که هیتلر، استالین، موسیلینی و نتانیابو و .... پیش اینها لنگ میندازند
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    28 7
    مردم که با راهپیمانی ملیونی خواستار برخورد با آشوبگران زندگی خود شده‌اند ان شاء الله قوه قضائیه به وظیفه خود عمل کند تا دیگر شاهد تکرار چنین تلاش‌های مذبوحانه‌ای از جانب دشمنان نباشیم.
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      18 2
      سلبریتی ها هم علنا نشون دادند با مردم نیستند. ما چه ساده بودیم در عیدها و شادی هامون، اونا رو نگاه میکردیم! حامیان خون و قتل
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    27 3
    اینا اگه عرضه داشتن در کار خودشون دقت می‌کردند، پول ملت رو میخورن و پرت و پلا نشخوار می کنن؟ وزارت ارشاد، صداو سیما، قوه قضائیه برخورد بازدارنده و پشیمان گر کنند تا دیگه کسی جرات چرند گفتن و التهاب آفرینی نکند
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    18 4
    اگر جان را خدا داده چرا باید تو بستانی ای اغتشاشگران وابسته به سعودی
  • محمدصالح چگینی 33 IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    45 6
    اسلحه رازمین نذاشته باچاقو145شهیدوهزاران تخریب کننده واسیب مالی دیده ومجروح شده اند شمااگراین زامبی هاوتخریب رادوست دارین خودتون ازپلیس بخواین که اگراینجوری بهتون حمله شدپلیس اسلحه اش رادرغلافش نگهدارددرهیچ جای جهان بعدازکشتن پلیس زرنمیزنن اسلحه ات رازمین بذاراین تشویق به قتل پلیس وهرج ومرج خیابانی است ایران تابوده عفت .کرامت وخداپرستی وسبک زندگی سالم وخانواده دران بوده است حتی بین برخی دینها هم حجاب هست گوهرزن به فحشانیست به عفت وحیاونجابت است چیزی که اسمش برای برخی سلبریتیها غریبه شده
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    25 2
    آشوب اخیر با وجود تمام مسائلی که داشت فرصت بسیار خوبی به جمهوری اسلامی برای پاک سازی نقاط مختلف سیستم از این نخاله ها را می دهد
  • عبدالله IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    12 1
    سینما گرانی بی درد و فاسدی که همدست و همراه با آشوبگران نجس هستن باید تاوان سنگینی پرداخت کنند. رحم بر این جرثومه ها جایز نیست. و بابت خسارت های وارد شده باید دارایی های این مزدوران دلقک مصادره شود.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    9 2
    از کسانی که سینما رو تبدیل به فاجعه خانه کردند چه انتظاری میشه داشت.
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    31 1
    پاسپورتت را زمین بگذار
  • عبدالله IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    14 0
    خوب معلومه فاسد از فاسد دفاع و حمایت میکنه . پرونده اغلب قریب به اتفاق این بازیگرهای آشغال رو که بررسی کنی غیر از چندین بار تجدید فراش و لذت های جنسی و پوششهای انچنانی در لباس ها و مدل های مختلف ‌و حمایت از فاسدین ونوکری اجانب چیزی نم بینید.
  • شریف زاده IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    14 0
    وقتی هنرمند که از امکانات این کشور بهره برده و الان سری تو سرها درآورده و دارد جفتک می اندازد. و به اصطلاح نمک دان می شکند. جایش دیگر در هیچ فیلمی نیست. برود. همانجائی که سر در آخورش دارد. برود همانجا که یک تکه استخوان جلویش بیاندازندو ایشان دم دکان دهد. ما هنرمندی که حامی اغتشاشگرباشد نمی خواهیم. همین اندازه که به شما فرصت داده شد تااصلاح شوید. که نشدید بلکه بدترش کردید. بهتر است تشریف تان را ببرید همانجائیکه دل در گرو دارید.
  • حامد IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    15 1
    اکنون که شمشیر رو از رو کشیدن شما هم ریشه اینا رو بزنید و فله دستگیر کنید که بفهمند
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    14 0
    خوب یه لیست صاف و صوف دستته جناب قوه قضاییه و ارشاد و صدا سیما، همین حالا همشون رو از فعالیت فرهنگی خط بزنید و پرونده امنیتی شون رو تکمیل کنید برن دادگاه توضیح بدن ، چطوری نیروی انتظامی یه کشور تفنکش رو زمین بزاره و قاتل ها تفنگشون رو بردارند. قاطعیت که هی رجز می خونین یعنی این دیگه.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    15 1
    اره دیگه نیروهای مسلح تفنگشون رو زمین بزارن تا موقع بلوا و آشوب وجنگ این پا منقلیا بیان و از ما مواظبت کنن
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    12 2
    همرو ممنوع الکار کنید
    • IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 0
      پولشونو بگیرند لال میشن
  • اراکی از آلمان IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    11 1
    اینها هیچ موقع در میان مردم نبودند. اینها یک مشت مفت خور بی سواد هستند که مردم را نفهم فرض کرده و بر ما سوار شده اند. همه اینها باید در پیشگاه مردم رنجدیده و مقاوم ایران محاکمه بشن تا دیگه بنام مردم بیانیه ندن.
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    17 0
    پاکسازی + مصادره اموال
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    12 0
    دیگه چی گفتند؟! یه مشت مزدور بیگانه، غرب پرست، بی دین و عیاش. فکر کردند باید براشون فرش قرمز پهن کنند تا بیایند اون قیافه نکبت شون رو با میمون بازی به همه نشون بدهند و اظهار وجود کنند! خاک بر سر دولت که دانشمندان رو فراری و به اینها میدان داده
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    11 0
    هرچی نظر گذاشتم که باید پاکسازی اساسی از دانشگاه و تئاتر و سینما و آموزش و پرورش و ورزش حتی مدیرانی مثل ضرغامی انجام بشه منتشر نکردید.محاربین با دین خدا و همراهان فتنه داعشی تجزیه طلبی کاملا قابل شناسایی هستند از توئیت ها و مواضع و بیانیه هاشون.وقتی هزینه خیانت رو بالا نمیبرید باید شاهد آندولس سازی ایران و نابودیش باشید.باید انقلاب اسلامی فرهنگی دیگری صورت بگیره.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    23 0
    تفنگشون رو بگذارند زمین که کشور بشه مثل افغانستان. دهه ها جنگ و ناامنی. اینا چیزی از سیاست و حکومت داری سرشون نمیشه. یه سری شعارهای قشنگ قشنگ شنیدن مثل طوطی تکرار می کنند.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    7 0
    تفنگشون رو بگذارند زمین که کشور بشه مثل افغانستان. دهه ها جنگ و ناامنی. اینا چیزی از سیاست و حکومت داری سرشون نمیشه. یه سری شعارهای قشنگ قشنگ شنیدن مثل طوطی تکرار می کنند.
  • هلیا IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    16 0
    این انگلهامالیات هم نمیدن فقط زرمفت
  • طاها IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    9 1
    اینا رو جدی نگیرید ، اینا عموما .... میخورن
  • مانا IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    11 0
    دو مورد را باید در اینجا در نظر گرفت اینها یا هنگام امضا این بیانیه چرت حال خوشی نداشته و چیزی مصرف کرده بودند یا نه اینها با علم به اگاه بودن خباثت دشمن سربازان پیاده نظام دشمن شده اند برای به زمین زدن ایران عزیز اینها ایران سربلند نمی خواهند اینها ایران ذلیل و دربند میخواهند که الحمدالله همانطور که سران شان به گور بردند اینها هم به گور خواهند برد و انوقت هست که باید جوابگو باشند بخصوص جوابگوی شهدا
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    10 0
    ما بعنوان نیروهای انقلابی آتش به اختیار هشدار میدهیم چنانچه جشنواره سینمایی فجر برگزار گردد این مراسم مبتذل را تحریم خواهیم کرد
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    12 0
    چرا با این جماعت برخورد نمیشه از کدوم مردم میزنن اونیکه به صراحت تهدید به بریدن سر میکنه یا اونیکه چادر از سر ناموس مردم کشید چرا فکر میکنن توی هر اتفاقی بلندگوی مردم هستن
  • مانا IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    10 1
    یکی نیست به اینها بگوید ما شما را ایرانی نمی دانیم شما بنده پول و خوشگذرانی و سرباز پیاده نظام دشمن هستید پس حرف نزنید و به همان کشورهایی که گریت کارتش را دارید و پول میگیرید برگردید و در باره آنجا قضاوت کنید
  • نیما IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    7 0
    گرین کارت را زمین بگذار تو دهنی امید دانا تیمی رسانه ای اش و پاسخی به تفنگ را زمین بگذار و همچنین تو دهنی به سلبریتی های بی شرافت وطن فروش گرین کارتی بود
    • کریم IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      امید دانا هم یه جای کارش میلنگه به جای تحلیل منصفانه کلا اطلاعاتش قاطی شده بود پرت و پلا میگفت ، شتر سواری دولا دولا نمیشه اگه به وطن علاقه داری باید تحلیل پشت پرده دشمن رو برملا کنی نه یکی به سنگ بزنی یکی به میخ فقط کافی بود ریششو از ته بزنه تا کتک نخوره
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 0
    امنیت...امنیت....امنیت....
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 9
    چقدر زشت که اینترنت مردم را قطع کنند بعد کشورهای خارجی بخوان اینترنت به مردم بدن!
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 1
      بخاطرکشته هاوزخمیهای این فحاشان تخریب گراموال دولتی وخصوصی فعلابستن تاشناسایی ودستگیربشن 150نفرشهیدوهزاران خسارت دیده ومجروح داریم توروخدابسه دیگه شمابجای دیدن چرایی وعواقب کارفقط بلدین پارنزیت ول کنین دیگه ازدستتون خسته شدیم
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      10 1
      چقدر زشت تر که آمریکایی که سرچشمه اینترنت است اینترنت خودش رو در حمله به کنگره قطع می کنه کسی هم نیست که به مردم آمریکا اینترنت بده . (( آتشت زدم ))
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 12
    چی شده. آب ریختن تو لونه مورچه ها. اول مالیات از درآمد، بعدش گرفتن تریبون صداوسیما از بعضیا، حالا هم صحبت از مصادره احتمالی اموال بابت حمایت از اغتشاش
  • پدر IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    9 0
    اف به شرف شما ... شماها به جز جیب خودتون، هیچ چیزی براتون مهم نیست. اینها علنا دشمن خداوند و اسلام و تشیع و اهل بیت و احکام اسلامی هستند. باید سریعا ممنوع الکار و محاکمه شوند
  • علی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    15 0
    اول دوربینت را زمین بگذار که تا به حال یک فیلم در ست و به در د بخور نساختی بعد منم تفنگم را میگذارم زمین
  • علی افصحی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    14 0
    امپراطوری اقتصادی اصلاح طلبان فاسد که از دولت هاشمی و به ویژه خاتمی راه خود را به بهانه خصوصی سازی اقتصاد شروع کرد دست به کاری ترکیبی زد ابتدا مهم ترین مراکز اقتصادی را با بخشش یا قیمت های بسیار نازل به رفقای هم حزبی خود دادند و از طرف دیگر دلتمردان اصلاح طلب خود و خانواده اشان در پدیداری یک امپراطری تمام عیار اقتصادی تقسیم کار کردند مثلا جهانگیری وزارت کرد و برادرش اختلاس و انحصار و.. در کنار این جریان فاسد اقتصادی فوتبال و سینماو البته موسیقی و حراج هنری تهران برای سفید سازی و پولشویی گسترده به کمک اختلاس ی های اصلاحات آمدند فلذا از دوره خاتمی به بعد جریان کارمندان هنر آغاز شد که در کنار هر اختلاسگری ورزشکار یا کارمند هنر قرار گرفت امیر جعفری با بابک زنجانی، منیژه حکمت با مهاجرانی و مجلس ششم، علی کریمی با عابر بانک فوتبال حسین هدایتی ، ترانه علیدوستی ، باران کوثری، حامد بهداد ،پرویز پرستویی و...با اختلاسگران بزرگ محمد امامی و رضوی داماد همیشه وزیر اصلاحات محمد شریعتمداری و.... همزمان ارائه اقامت از جانب آمریکا برای کارمندان هنر در ازای فعالیت ضد انقلابی!! این جریان فاسد را جری تر نمود و لمپن هایی چون حمید فرخ نژاد ، جعفر پناهی، رسول اف و.... حتی پارسا پیروز فر را تبدیل به مزدوری «بیانبه در کنی!» کرد که هرچقدر بی حیثیت تر و فساد آمیز تر عمل می کردند مثل افتضاح نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره کن ، بیشتر مورد توجه می شدند در این بین سستی و بی ارادگی مدیران وزارت ارشاد، صدا و سیما در دفاع جدی از حریم فرهنگ دینی، کارمندان هنر فاسد را متوهم تر کرد که مثلا وزنی دارند! سوال این است چطور ممکن است مثلا حمید برزگز هر روز از بی بی سی و رسانه های فارسی زبان لندنی دستور حمله علیه انقلاب دهد و برادرش مجید برزگر در خانه سینما علیه انقلاب بیانیه بنویسد؟ شایداین فتنه موجب گردد ارشاد و صدا و سیما از کرختی درامده و به صورت جدی علیه سلبریتیسم مبارزه ای انقلابی راه بیندازد تا این جماعت زرخرید پول و عوامل فساد از حوزه فرهنگی جامعه برای همیشه تبعید شوند. ان شاءالله.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    15 0
    آره دیگه تفنگشونو بذارن زمین تا این وحوش بیان مردمو تیکه تیکه کنن!!!! هدف نارضایتی بیشتر مردمان.همین الان مردم همه صداشون دراومده چرا جلوشونو نمی‌گیریم بعد اینا میگن چرا جلوشونو میگیرین؟!!!! خیلی عجیبه. اینا دیگه کلا ب درد نمی‌خورد!!! خواهشاً همه اشونو بندازین بیرون همه رو از اول استخدام کنین.ممنون! تنها راه پاکسازی سینما از این خائنا همینه!!!!
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 0
    درعصر تکنولوژی چه نیازی به وجود سفارتخانه و حضور سفرای کشورهای بیگانه که ۹۹ درصد با ایران دشمن هستند و اغتشاشات را رهبری میکنند به شکل فیزیکی وجود دارد؟ تمام سفارتخانه ها را ببندید و بگویید تلفن مستقیم با شماره اختصاصی با قابلیت ویدیوکنفرانس بین دو کشور راه اندازی شود برای اهداف تجاری و غیره. اول با سفارت انگلیس شروع کنید. حضور فیزیکی سفرا و سفارت خانه ها طی چند قرن اخیر، فقط بلای جان مردم و کشور شده است.
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    11 0
    به قران قسم من یکی 15 ساله سینما نرفتم تلوزیون هم نمی بینم کلا در این سینما رو ببندین تمام شه
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    13 0
    خیلی سلبریتی ها رو گنده میکنید . بابا کی به اینا اهمیت میده. شنا که بیش تر از اونا دارید کندشدن میکنید
  • رستم سورن سوئد IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    9 2
    مسئولین و نیروهای امنیتی باید شرکتهایی مثل دیجی کالا و اسنپ را هم کاملا زیر نظر داشته باشند. اینطور شرکتها با نیروی اقتصادیی که دارند شاید قدرتی بشن برای اختشاشات بیشتر.
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      دقیقا یاد مستند شب نامه افتادم منتها کسی جدی نگرفت
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    10 0
    عده ای از اینا که مدعی می تو بودند الا چطور شده از این حرفا می زنند این نشون می ده همینطور که اون حرفشون دروغ بوده تا چه حد مزدور دشمن شدن تا به فرهنگ جامعه ضربه بزنند اینا رهبران اغتشاشات هستند و باید اعدام بشن
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    5 0
    خیلی غلط کردند. مرحله دوم، بعد از آن وز، پاکسازی این مفتخورهای بیگانه پرست هستند.
  • محموداعرابی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    12 0
    این جماعت انقدر پوچ هستن که توسط خود جامعه سینمایی وهنری کشور کنارگذاشته شدن درد اینها فقط بی هنری وخالی بودنشونه چون حرفی برای گفتن ندارن با سروصدا و هشتک وتشتک سعی در به هم زدن زمین بازی دیگران دارن تاشاید عوامل صهیون به اندازه یه سگدونی بهشون جا بدن وازقافله پناهندگی امریکا جانمونن الان باید به امثال مهران مدیری و علی کریمی وعلی دایی رسیدگی کرد که چنان خوردن آروغ بدمستی شون بلندشده
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 0
    متاسفانه مسولین ما یا از این طرف بام میافتند یا از اون طرف.چرا دستگاههای نظارتی و امنیتی مدارک و مستندات همکاری این افراد با سفارتخانه های خارجی رو مناشر نمیکنه؟
  • محموداعرابی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    12 0
    کجای دنیا دیدین پلیس بدون اسلحه کجای دنیا دیدین کسی به پلیس حمله کنه وپلیس بایسته ونگاش کنه این اراذل احمق ادامه همون پروژه ایه که به نظام میگه موشکت رو بذار کنار اینکه تومحافل هنری یا سینمایی یاحتی دانشگاهی ماافرادی بشدت بیسواد ازاین تفکرحمایت میکنند جای تاسف شدید داره
  • محموداعرابی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    8 1
    برنامه دشمن برای تضعیف ما سالهاست درحال انجامه بعدازناکامی توعراق وافغانستان که قراربود بعدش سراغ مابیان ونتونستن جنگ نیابتی راه انداختن باهزارامید داعش روعلم کردن ونتونستن باهزارامید ویروس کرونا رو پخش کردن و بازنتونستن قحطی رو الان کلیدزدن و باتوجه به اقدامات موثرما زودتراز موعد این روهم شکست خورده می بینن تنها راهی که براشون مونده ایجاد ناامنی وجنگ داخلی باکمک تجزیه طلبان و درگیری های قومی و مظلوم نمائی و امثال مهساامینی هایی که توآستینشون دارن سربازانشون هم اینستاگرام وتلگرام و شلبریتی ها ومنافقین داخلی وخارجیه مراقب باشیم بازی نخوریم
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    13 1
    این فرصت تاریخی رو خداوند مهربان که همیشه پشتیبان این کشور و ملت مظلوم بوده فراهم کرد تا این خیانت پیشگان خودشون رو رسوا کنند.
  • محموداعرابی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    7 1
    هنوز ۳ سال از شهادت حاج قاسم نگذشته انقدر حافظه تاریخی ما کوتاهه که راحت اجازه میدیم بازیمون بدن و جای شهید و قاتل روعوض کنن؟ فرق این نخاله ها با داعشی ها چیه؟ اینها نیت کاری رو دارند که داعش آرزوش رو باخودش به گور برد.
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    5 1
    احمق های خائن بی معرفت و کور
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    5 1
    اگر این دسته هنر پیشه وسینما گر طرفدار دین و حجاب بودن جای تعجب داشت این ها همان کسانی هستند که به روابط نامشروع جنسی بین خودشان اعتراف کرده اند
  • حمیدرضا IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 1
    خب وزارت ارشاد بیاد توضیح بده چه واکنشی درباره این حرکت ضدامنیتی انجام داده..چرا کسی از این وزارتخانه ساکت سالهاست چیزی نمیپرسه؟؟
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      0 1
      چرا خیلی از اینها بازداشت شدن و یا احضارشدن؟
  • وحید نادر شاگرد اتوبوس IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 1
    ممکن است دنبال هماهنگ کردن اعتصابات در قسمتهای مختلف دولتی و عمومی باشند و ممکن است حالا که مدارس باز شده حادثه ای(مانند انداختن گاز اشک آور و....) برای دختران دانش اموز در مسیر مدرسه(داخل سرویس مدرسه و ..) و یا در مدرسه ایجاد کنند و با صدمه زدن به فرشتگان بی گناه؛ و انداختن آن به گردن پلیس؛ ورق جدیدی(درگیرهای مسلحانه) را بگشایند؛ برای تدام آشوبها؛ با آنکه دلمان بخاطر تک تک مجروحان و مرحومان و جانبازان و شهدای حوادث اخیر خون است و ایمان داریم به آیه 54 سوره آل عمران
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    شکلات خوردن سینما گران بدونوتعارف
  • سلام IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 0
    خوب چرا با این ها برخورد نمی کنید ،چرا این‌قدر می‌ترسید، تمام این روی هم ۱۰۰ نفر نمیشه، اون وقت هر موقع که التهاب بوجود می آید اینجوری انقلاب اسلامی، رو مورد تهاجم قرار می‌دهند
  • حمید IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 0
    وقتی در جشنواره کن اون وضع لجنگونه بوجود آمد هیچ مسئولی صدایش بلند نشد و دُم امثال اینها هم دراز شد ! ولیکن اینها واقعاً چکاره هستند در مورد موضوعات امنیتی و انتظامی نظر میدهند؟ ...یک دونه داعشی را بندازید به جانشان ببینیم بازهم حرف مفت میزنند این جماعت نمک نشناس!
  • جعفر ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    12 0
    اره تنفگشو زمین بزاره اغشتشاگران تو خیابون به ناموسها تجاوز کنن گویا مواد مخدری که استفاده میکنن خیلی نابه
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    5 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • مرصاد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 0
    ازشون مالیات گرفتن دردشون گرفته یا ویزا ها به نیاز به شارژ دوباره داره، که دارن ذات خبیثشون رو نشون میدن... شما بدون این رفتار ها هم به عنوان خائن شناخته شدین دیگه نیاز به جفتک بیشتر نیست
  • نازنین IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    8 0
    اگه تفنگشونو بذارن زمین بعد دشمن باقمه افتادن به جون نوامیست بازم این حرفه شیطانی رومیزنی احمق بیشعور
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 0
    همه را ممنوع الکار کنید و به علت حمایت از اغتشاش جریمه سنگین مالی کنید تا درش عبرت بگیرند آن ها مانند ابو موسی اشعری ها جاده صاف کن سلاطینی چون رضاشاه هستند و برخلاف ادعایشان به برچیدن بساط دموکراسی افتخار می کنند
  • م د IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 0
    این بی ...های وطن فروش باید نتیجه این تهیج احساسات و دهن کجی به دین و اعتقادات ما رو بدن
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 0
    سینما گران برای خودشون عالمی دارن .مفت خوری و فحشا و بی فرهنگی
  • شی جی پینگ FR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    5 0
    ببینید من سی ساله خارجم، در ایران بارها از این دست اتقاقات و توطئه ها افتاده فتنه سبز بزرگترینش بود اما هیچ کدام به این اندازه در رسانه ها و رادیو و تلویزیون شخصیت های غربی منعکس و مورد حمایت قرار نگرفته شک نکنید یک برنامه از قبل برنامه ریزی شده از کردستان با همدستی مثلث غرب به رهبری آمریکا، اسرائیل و عربستانه.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 0
    تفنگش زمین بگذارت مفسد که مثل پشه له میشوی البته با زغال نمی شود بنویسی نظافت را رعایت کن اون مفسدان سباسی که بچه هاشون تو انگل ستان و کشور سارقان امریکا ولو هستند نمی شود با این مطربه ها اسلام تبلیغ کرد و انقلاب حفظ کرد وقت آن رسیده فیلیتر واقعی شروع به پاکسازی کنند نه نمادین
  • م د IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    این بی ....ها چرا به کشور و رهبر و دین ما توهین میکنند اینان سلطنت طلب هستند که به روی ما خنجر کشیدن این خون‌های ریخته شده به خاطر دروغ های خانواده مهسا و تایید این بی غیرت ها بوده و نتیجه اش بریده شدن، مثله شدن و چادر از سر کشیدن دختران محجبه و خسارات مالی و.. شده است باید مجازات مالی بشن تمام اموالشان مصادره بشه بدون تعارف مفسد فی الرض هستن
  • وحید IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 0
    هر دو بیانیه ها از کیسه یهود بیرون آمده است ! اولین کسی که ولایت را نپذیرفت شیطان بود،در این عصر آخرالزمانی شیطان به جهنم رفت و آثار پلشتی خود را بصورت دجال تک چشم یهود سوار بر مرکب جهل انگلیسی باقی گذاشت، دجال همه پلشتیهای تاریخ بر روی زمین هست که در فرهنگ مصر باستان بشکل سوسکهای ساکرب نشان داده شده اند و امید دارند امید دارند با شیوه های شیطانپرستان کابالیست خود را درآخرالزمان بازتولید کنند
  • شهروند IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    این کاسب ها با پول مردم مشهور میشن. یونجه که زیاد باشه، بعدش به طور طبیعی عربده میکشن. اگه از قشر متوسط یا فقیر بودن، سرشون به کار خودشون بود. راهکار کنترلشان کم کردن یونجه است. هشتگ #کاهش_یونجه_سلبریتی را پیشنهاد میدم.
  • حمید رضا IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    وقتی اینجوری زمین بازی رو عوض کردند و یه عده آدم از خیلی چیزا بی خبر بازیچه قرار گرفتن و هی ورژن جدید بیانیه تفنگت رو زمین بگذار افاضه می کنند..... به عنوان کارآمدترین روش پیشنهاد میشه از خود اهالی هنر نیز بلافاصله بیانیه های با عنوان جهالت رو کنار بگذارید، بی خبری رو کنار بگذارید ، و ..... تجمیع و ارایه بشه
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    13 0
    تفنگ ناموس نظامی است کسی ناموسش را زمین نمی گذارد
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    8 0
    این ضعفای عقب افتاده با این افکار استثنائی و عین دمل چرکین بیانیه مضحک صادر کردند بینوا چند روزی که سلاح نبود پیروان تان چه کردند عین خودتان خرابکاری و عین داعش با هدف کشتن مردم را سلاخی نمودند .
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    7 0
    خلع سلاح نیروهای انتظامی و امنیتی اولین ضررش به مردم می رسد و هر کس خواهان‌ خلع سلاح نیروهای انتظامی و امنیتی و پلیس است ، به طور حتم،خائن و مزدور است
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    خلع سلاح نیروهای انتظامی و امنیتی اولین ضررش به مردم می رسد و هر کس خواهان‌ خلع سلاح نیروهای انتظامی و امنیتی و پلیس است ، به طور حتم،خائن و مزدور است
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    پس جنبش می تو چی شد . از تجاوزات پشت صحنه چه خبر . از پارتی های مختلط هنرمندان کثیف چه خبر . از همه چیز چه خبر
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    این خون های بنا حق ریخته شده را کدامیک از تفنگت زمین بگذار جوابگوست قیافه گیری های وقیحانه
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    14 0
    یک جانباز 70 درصد که همه چیز خود را فدای ایران و انقلاب کرده برای گذران زندگی‌اش باید وسایل زندگی اش را بفروشد آنوقت یک وطن فروش از رسانه ملی جمهوری اسلامی برای یک کار کوچک 30 میلیارد گرفته و بر علیه انقلاب و نظام شوی عوام فریبی می‌دهد؟!؟!
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    کمکی که دشمنان ما به کردند را نباید فراموش کنیم. امروز کسی نیست که نداند نیروهای امنیتی بدون سلاح جنگی وارد اغتشاشات میشوند و اگر کسی از داخل جمعیت کشته میشود افرادی از داخل جمعیت هستند که شلیک میکنند تا مردم را تحریک کنند.
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    #برخورد_قاطع
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    ای کاش این افراد که برای یک فرد که ظاهراً عضو کومله بوده و با توجه به سابقه بیماری که هم داشته فوت کرده و هنوز نتیجه ارزیابی پزشکی هم مشخص نشده حساسند برای کثافت کاری های پشت پرده خودشون که فضای جامعه اسلامی را به هم ریخته حساس می شدند و در پیشگاه خداوند متعال توبه می کردند. ما مردم انقلابی خواهان برگشت این افراد به فطرت الهی خود می‌باشیم اگر مسلمان هستند.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    باید سریعا بازداشت و به جرم محارب محاکمه و مجازات شوند
  • محمد IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 1
    این مردم فقط اساسی ترین حقوق انسانیشون رو میخوان
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 0
      چی میخوان فحشا وتخریب وبی بندوباری وقتل وتخریب ومجروح کردن بافحاشی وسلاح وتهدید
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    جای تاسف دارد برخی از این سلبریتی ها که در نقش یک شخصیت مثبت بازی می کنند حداقل نتوانستند رنگ خوبی بگیرند. متاسفانه صدا وسیما و ارشاد نتوانستند برخی از اینها را بصیر و روشنگر بار بیارند.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    این علف های هرز اسم می نویسند که معروف بشن و برای خودشون رزومه ویزا جور کنند و خودشون هم میدونند که ..... نیستند .
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    این آشغال ها را دور بریزید تا به دروغ نام مردم را یدک نکشند. مردم همان خیل خروشانی بودند که امروز سوم مهر خیابان های شهرهای ایران را پر کردند نه این سگ بازان مزدور بیگانه
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    کار ما به کجا رسیده که یه عده آدمای بی‌هویتِ دارای اختلال شخصیت و خودفروخته و وطن‌فروش و بی‌اصالت به نام «سلبریتی» میدون‌دار جامعه شدند و یه عده جوان و نوجوانی که از هر گونه عقلانیت و قدرت تفکر تهی اند بنده و مطیع مطلق اراجیف این بی‌شخصیت‌های بیماردل هستند!! #آخر و عاقبت جامعه و کشور ما چی میشه و به کجا ختم میشه خدا میدونه...
  • میثم IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 0
    برادران امنیتی تفنگاتون رو بردارید و به سمت کومله و پژاک نشانه بگیرید که ملت پشتیبان شما هستند . ما توهین به اسلام و قرآن رو بر نمی تابیم .
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    5 1
    # گرین کارت بر زمین بنداز
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    7 0
    قوه قضاییه حداقل اموال آقای علی کریمی و مهران مدیری را مصادره و خرج خسارتهای وارده بر اموال عمومی کند
  • احمد فلاح IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    چرا این جماعت سلبریتی و سران سیاسی آشوب‌های اخیر ،بی بوته و کوتاه فکرند آخر زیر بلیط اسرائیل،سعودی، امریکا رفتن وبا آنها همنوا شدن افتخار دارد؟؟؟ کجای این حرکت مردمی است در پیروزی انقلاب بفرمان امام مردم به ارتشی ها گل میدادند نه اینکه هر چه فحش -ناسزا و بد رفتاری و خشونت داعشی با نیروی انتظامی و بسیج بکنیم و انتظار ملاطفت داشته باشیم به مردم -مقدسات مردم اهانت بکنیم و انتظار همراهی داشته باشیم و‌الله خیلی از معرکه پرتید خدا هدایتان کند
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    6 0
    در قسمتی از بیانه مزخرف عالی جنابان سلیبریتی توخالی آمده «...جنبشی که شکوهمندانه هیچ نوع استبداد، ولایت و دیکتاتوری منقضی را نمی‌پذیرد. » اگر چنین است چرا برای نظام پادشاهی مسخره شاه چارلز ، اینقدر دلتان ضعف می رود! از یک سو ؛ این همه هیاهو برای ترویج بی حجابی آنهم به سبک غربی و تعطیل کردن حکم خدا ! و از سویی دیگر ؛ این همه غش و ضعف در برابر نظام پوسیده سلطنتی انگلیس ! چیزی نیست ، جز نکبت بودن اندیشه پوچ شما .
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    5 0
    هشتگ: اموالت را مصادره می کنیم" بزنید این سلبریدی هیا کثیف رو تکه پاره کنید و تعارف هم نکنید. خسته شدیم خشمگینیم اینها ارزش زنده ماندن ندارند ویلاهاشون رو خراب کنید پدرشون رو در بیارید
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 0
    این بیانیه و زِر زِر ها، دفاع از کشتار، فساد و انحراف مردمه که عاقبتی به جز جهنم سوزان و تاریک براشون نداره. پس در واقع خواهان نابودی مردم هستن. پس باید به جرم محاربه اعدام بشن تا محارب تولید نشه. می‌خوان معروف باشن یا نباشن
  • اصغر IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    کلا مشخصه هرکس به فکر منافع خودشه ترجیح میدم تماشاچی باشم. بازیگری که کم کار شده یا بیکار میگه قیام کنید. هر دو طرف مشخصه از منافع خودشون صحبت میکنن. کی این دعوای زرگری رو باور میکنه.
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    خودشان می گویند نظام راقبول ندارندودعوت به اغتشاش میکنند ، بنابراین دولت ووزارت فرهنگ هم نباید آنهارا قبول داشته باشد،حساب حساب،کاکابرادر
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    به خاطر دارید که در ایالات متحده آمریکا، که قبله همین جماعت است، زمانی تصفیه بزرگی از سینماگران شد صرفاً به این دلیل که به نظر تصفیه کنندگان آنها طرفدار کمونیسم بودند. یکی از آنهایی که به جرم اعتقادش از کشور اخراج شد چارلی چاپلین بود.
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 0
    این جماعت که عمدتآ ناشناس هم هستند چرا علیه بریدن گلوی مأمور نیروی انتظامی، یا علیه کور کردن چشمان دختر 18 یا 20 ساله و آتش زدن اماکن و ... بیانیه نمی دهند؟ آیا زمانی که آقای نجفی همسر دوم خود، میترا استاد را کشت از این جماعت صدایی در آمد؟
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    غلط کرزدند
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 0
    ده ها ساله کاری که دشمن موفق به انجامش نشد شما اقلیت روشنفکرنما می‌خواین به سرانجام برسونید..مردم رو چی فرض کردین اینکه مشکلات باعث میشه که دین، اعتقادات و ارزشهای یک جامعه رو ازشون بگیرین یا اونها رو در مقابل دشمن داخلی و خارجی بی دفاع بگذارید؟!! بسیاری از مردم همین جامعه بهترین عزیزاشون رو از دست دادند که بعضاً نخبه بودند برای دفاع از استقلال و ارزشهای این مملکت.. مگه مردم میگذارند که دوست نادان و دشمن خرابکاری کنند؟؟
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 0
    کتایون ریاحی همین امروز یا فردا مانتو را هم در خواهد آورد خواهان محاکمه هر چه زودتر این جرثو مه های فساد هستیم
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 0
      کی نگاه این پیرزن چلغوز میکنه
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    باید بصورت کاملا نرم باانها برخورد شود تا بازگشت ارامش کامل به جامعه هیچ تصویر وصدای از انها پخش نشود و بعدا به جرایم انهاا رسیدگی شود
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    فرض کنید نظام عوض بشه و رئیس جمهور یکی از سلیبریتیها بشه چون تقریبا تمام سیاستمداران امتحان پس دادن و موفق نبودن تازه میشیم اوکراین که یک دلقک حکومت میکنه یکم فکر کنید به ما هم بگید کی میاد نکنه باید بایدن بگه کی بیاد. بماند که احزابی که در طول انقلاب خون این ملت رو به زمین ریختن کوتاه نمیان و امتیاز میخوان فرض کن رئیس صدا سیما بشه مسیح علی نژاد. خدا بهتون عقل بده، در بهترین حالت شما ابزاری برای به قدرت رسیدن سیاسیون پوسیده، اونها صحنه گردانی میکنند. حداقل یک سال طول می کشه قانون اساسی بنویسند و ...
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      اوکراین چون زلنسکی بازیگره به این روزنیفتادحتی بخاطرفسادشخصی هم به این روزنیفتادهرجایی وضعیت خودش روداره ایران هیچ وقت سوریه یاپادگان برای حمله به کشوری دیگرنخواهدشدمرگ برزامبی ها
  • محمد IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    اینگونه موضعگیریها نشون میده نباید بیش از ظرفیت افرادی را مورد توجه قراردادمثلا مگر در این مورد نظرات کارگران فلان کارخانه یا پرستاران فلان بیمارستان مطرح شده که نظرات این آقایون رسانه ای میشه در رسانه باید نظرات نخبگان هررشته ای در رشته کاری خودطرح شوداین آقایون هم تنها حق اظهار نظر در رشته خود، سینما را دارند.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    این بی....های خائن دنبال بی حجابی و فساد و شهوت ....هستند و می خواهند فساد را از سینما به جامعه بکشانند و آن را عادی کنند. هدف اینها به تباهی و فساد کشاندن جامعه است.
  • مجید IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    علی دایی و علی کریمی از عوامل اصلی تحریک جوانان در فضای مجازی و محفلی علیه نظام هستند که میبایست هرچه سریعتر بازداشت و محاکمه شوندو تمام اموال آنها مصادره و به بیت المال بازگردانده شود.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    هرچی به فرمایش بابای فازی جون موشکامونو زمین گذاشتیم به فرمایش چهارتا منقلی مفنگی بدکار تفنگامونو زمین میذاریم!
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 0
    به خداوندی خدا هرکی بره سینما پول بلیط بده یا بره از سایتها فیلمای اینارو دانلود کنه که پولش بره تو جیب این ملعونا به وطن و مردم ایران خیانت کرده! ما که دستمون نمیرسه ازینا مالیات بگیریم یا رسانه رو ازشون بگیریم حداقل کاری که میتونیم بکنیم اینه که فیلمای بی ارزششونو تحریم کنیم
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 0
    آقای زاکانی باید تمام خیابان هایی در زمان شورای شهر قبلی به اسم سلبریتی ها تغییر پیدا کرد را به نام قبلی برگرداند
  • CA ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    12 0
    «تفنگت را زمین بگذار»یعنی تسلیم شو. این شعار صدام وسط حمله عراق به ایران بود. و حالا آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنبال‌هاشون از جمله سلبریتی‌ها این شعار رو میدن. درواقع دارن میگن بیدفاع شو. و در این اغتشاشات دیدیم داعشیان/منافقین بیرحم خونخوار با افراد بیدفاع چه کردند. سلبریتی دوزاری وقتی میگه بیدفاع شو، داره به نمایندگی از آمریکا و رژیم صهیونیستی, داعش و منافقین خونخوار حرف میزنه.
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    9 0
    مهران مدیری /سروش صحت/منیژه حکمت/ پگاه اهنگرانی/ مسعود کیمیایی/ حامد بهداد/ باران کوثری/ همگی را ممنوع الکار و اموالشان را جهت تامین خسارات بیت المال مصادره کنید . ببینم کانادا مفت خور اضافه شهروند میکنه یا نه؟
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    2 0
    بعضیها آنقدر که به بروشور لوازم خونه شون توجه میکنن به بروشور وجود خودشون در بین آیات خدا توجه ندارن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس