اعزام تیم ملی فوتسال ایران به جام ملت‌های آسیا با تغییراتی عجیب!

تیم ملی فوتسال ایران در حالی راهی کویت محل برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد که در تیم ایران دو تغییر بزرگ ایجاد شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران بامداد امروز برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا راهی کشور کویت شد. ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های اندونزی، چین تایپه و لبنان همگروه است و از روز ۶ شهریور بازی‌های خود را با دیدار برابر اندونزی استارت می‌زند.

اعزام تیم ایران در حالی صورت گرفته است که گفته می‌شود محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن عقب گیر تیم ملی ایران از لیست شمسایی خط خورده و به جای او بهمن جعفری عازم کویت شده است. سنگ سفیدی یکی از بازیکنان مورد اعتماد شمسایی بوده و در مسابقات ۶ جانبه تایلند هم یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی محسوب می‌شد. هنوز مشخص نیست خط خوردن سنگ سفیدی به دلیل آسیب دیدگی این بازیکن بوده و یا اتفاقات دیگری رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی شمس از قهرمان و نایب قهرمان آسیا

از سوی دیگر مصطفی نظری مربی دروازه بان های تیم ملی ایران هم با نظر شمسایی از سفر به کویت منع شده است و ظاهراً اختلافاتی بین اعضای کادر فنی تیم ملی بوجود آمده است.

این در شرایطی است که فدراسیون فوتبال تاکنون در این خصوص به صورت رسمی اطلاع رسانی نکرده است. تماس  برای پیگیری ماجرا با مدیر رسانه‌ای تیم ملی و رئیس کمیته فوتسال هم بی نتیجه بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس