وزیر اطلاعات: خواب‌های آشفته فتنه‌گران تعبیر نخواهد شد

حجت‌الاسلام خطیب در پیامی اعلام کرد: به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهیم که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد.

به گزارش مشرق، سید اسماعیل خطیب،وزیر اطلاعات در پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

من‌المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر ... (احزاب/23)

«هفته‌ی دفاع مقدّس» یادآور حماسه‌ی جاودان و ایثار قهرمانانه‌ی ملّت بزرگ، غیور و شهیدپرور اسلامی ایران است که به برکت خون مطهر شهیدان والامقام و فداکاری و جهاد مجاهدان در هشت سال توطئه‌ جنگ تحمیلی به نیابت از امپراطوری نظام سلطه علیه انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مظلوم و نوپای جمهوری اسلامی ایران، برگ زرّین و مشعشعی از تاریخ پرشکوه این مرز و بوم را رقم زده‌اند. 

ایثارگران و حماسه‌آفرینانی که نسل در نسل برای اعتلای حاکمیّت اسلام، با ایمان راسخ به آیات الهی و تعالیم آسمانی قرآن، انقیاد و تعبّد تام نسبت به خدای لایزال و مقتدر، پیامبر عظیم‌الشّأن اسلام حضرت محمّد مصطفی (صلی‌الله علیه وآله و سلم) و اولی‌الامر و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) را وجهه‌ی همّت خود قرار داده و در عهد و میثاقی ناگسستنی با عاشورای خونبار سیّد و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام)، هم‌چنان در عصر غیبتِ حضرت صاحب‌الامر (عجّل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، امتثال از فرامین، تواصی، هدایت‌های حکیمانه و انگشت اشاره‌ی مقام منیع و عظمای ولایت حضرت امام راحل عظیم‌الشأن (رحمه‌الله‌علیه) و رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را یگانه راه تفوّق و غلبه بر دسیسه‌های رنگارنگ شیطان بزرگ و طواغیت و ایادی خنّاس آنان و تضمین کننده‌ی سعادت دنیا و آخرت می‌دانند.

سربازان گمنام امام زمان (عجّل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در وزارت اطلاعات و جامعه‌ی بزرگ اطلاعاتی کشور ضمن ادای تعظیم، احترام و گرامی‌داشت حماسه‌ها و خاطرات لحظات ناب جهاد و مبارزه علیه استکبار جهانی در ایّام دفاع مقدّس، به تمامی اقشار ملّت بزرگ و ولایت‌مدار ایران و به‌ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت در دفاع مقدّس و مقاومت اسلامی؛ قویاً اطمینان می‌دهند که با هوشمندی و هوشیاری همه‌جانبه، مترصد نقشه و بازی‌سازی‌های ابلهانه‌ی دشمنان خبیث و خنثی‌سازی و مهار توطئه‌های شوم آنان خواهد بود؛ و اجمالاً به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهد که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد و چنان‌که مقام معظم رهبری (مدّظّله‌العالی) در سخنرانی خود به مناسبت آغاز هفته‌ی دفاع مقدس با پیشکسوتان این عرصه فرمودند: «به لطف الهی، امروز کشور از لحاظ دفاعی به مرحله بازدارندگی رسیده است». لذا دشمنان مانند همیشه، عِرض خود می‌برند و زحمت ما می‌دارند. بحوله و قوته.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    3 0
    ظاهرا نهادهای امنیتی در خواب شیرین تری به سر می‌برند که مردم به همین سادگی آرامششون رو از دست میدن
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 0
      عجله نکن دوست عزیز، هرچی به وقتش!!!
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 0
      چقدر دروغ میگی تو
  • حمیدرضا IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    *** با سلام و عرض ادب .... جناب وزیر محترم این مباحث در خاک ایران و داخل شهر ها اتفاق افتاده است نه در خاک بیرون مرزی ... حتما دلیلی دیگر هم هست ..مفصل تر باید صحبت کنیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس