image-20220921181035-1.png

سومین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تلفن همراه منتشر شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و به منظور رونق حوزه پژوهش، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به حمایت از پایان نامه‌ و طرح های پژوهشی کرده است.

این حمایت با رویکرد کاربردی سازی و ارتقای کیفیت پژوهش‌های دانشگاهی، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان پسادکتری و بهره مندی از ظرفیت اعضاء هیات علمی دانشگاه‌ها و مطابق با نیازهای پژوهشی شرکت همراه اول در قالب اعطای گرنت پژوهشی است.

در این دوره از فراخوان، حوزه‌های فناوری و محورهای اولویت دار همراه اول تعریف شده و طرح‌های منتخب در دو نوع پژوهشی و کاربردی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، طرح های ارسالی می بایست نیازمحور و در راستای توسعه کسب و کار و ابعاد بازار همراه اول و در راستای یکی از محورهای اولویت دار اعلام شده از سوی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول باشد. 

در همین راستا، دانشجویان و پژوهشگران می توانند برای آگاهی از محورهای اولویت دار و ثبت نام حداکثر تا تاریخ 15 آبان به آدرس rd.mci.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس