زیباترین فریم شب سوم کشتی آزاد قهرمانی جهان

طلسم طلای ایران در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در شب سوم شکست و قاسمپور با غلبه بر کاکس، قهرمان وزن ۹۲ کیلوی آزاد شد.

به گزارش مشرق، در حالی که کشتی فرنگی بدون طلا به کار خود در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ – بلگراد پایان داد، همه نگاه ها به سمت آزادکاران بود تا این ناکامی را جبران کنند. شکست شب گذشته نخودی و یزدانی در فینال اما طلسم طلای ایران را پابرجا نگه داشت تا اینکه سرانجام امشب اولین طلای ایران در بلگراد ۲۰۲۲ کسب شد.

کامران قاسمپور، آزاد کار دسته ۹۲ کیلوگرم کشورمان در دیدار پایانی وزن خود به مصاف جی دن کاکس، سرشناس رفت؛ کشتی گیری که یک بار او را شکست داده  بود و برای تکرار پیروزی مقابلش بی‌تاب بود. دلاور جویباری کشتی آزاد ایران این مهم را عملی کرده و با حساب دو بر صفر از سد حریف امریکایی خود گذشت تا انتقام شکست دو فینال شب گذشته را گرفته و اولین مدال طلای ایران در این مسابقات را به نام خود ثبت کند.

لحظه ای که خیلی برایش انتظار کشیدیم +عکس قاسمپور که در حین مبارزه از ناحیه سر دچار خونریزی شده بود، این گونه در پایان با ژستی پیروزمندانه به سمت هواداران ایرانی حاضر در سالن رفت که بعد از پیروزی او، سر از پا نمی شناختند.

هواداران ایرانی که مثل شب های گذشته در سالن برگزاری مسابقات حضور داشتند، در طول کشتی فینال پا به پای قاسمپور و به حالت سرپا انرژی صرف کرده و او را تشویق کردند تا اینکه مزد این کار را با بالا رفتن دست کشتی گیر کشورمان گرفتند. در لحظه بالا رفتن دست کامران، سالن محل برگزاری مسابقات  در قرق ایرانی هایی بود که با بالا بردن پرچم کشورمان، قاسمپور را به سمت خود می خواندند.

کشتی گیر ایرانی بعد از شکست دادن کاکس در مبارزه ای نفس گیر و بالا رفتن دستش به عنوان کشتی گیر برنده، به سمت تماشاگران رفت و پیروزمندانه مقابل آنها ایستاده و تشکر کرد. این فریمی زیبا از شب ماقبل پایانی کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ بود که امیدواریم در شب پایانی هم تکرار شود.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس