زور محمدیان به اسنایدر نرسید/ شانس ۲ طلا و یک برنز ایران در ۳ وزن پایانی

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان با شکست مقابل حریف عنوان‌دار خود از آمریکا از رسیدن به فینال رقابت‌های جهانی صربستان بازماند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۳ وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۴ و آخرین نماینده ایران در ۳ وزن پایانی این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی به مصاف کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

محمدیان پیش از این در دور استراحت کرد، سپس ساموئل شرر از سوئیس را ۱۰ بر صفر برد. وی در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل ماگومد زکریف از اواکراین با نتیجه ۸ بر ۵ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

پیش از این رضا اطری در ۶۱ و رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۶۵ کیلوگرم با برتری قاطع مقابل رقبایشان راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شدند و فردا شب(یکشنبه) برای کسب مدال طلای جهان به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید:

کولاک عموزاد با صعود به فینال قهرمانی جهان +فیلم

رضا اطری فینالیست شد +فیلم

تاکنون محمد نخودی در ۷۹ و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم صاحب مدال نقره شده‌اند و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیده است.

امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم طبق اعلام کادر فنی تیم ملی سر وزن نرسید و علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفته است.

امشب(شنبه) نیز کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم برای کسب مدال طلای جهان به مصاف جی دن کاکس قهرمان جهان و نفر سوم المپیک از آمریکا می رود و یونس امامی نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم برای کسب مدال برنز برابر جاگلان از هند به روی تشک خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 0
    متأسفانه به نظر میرسه آمریکاییها کاملاً قلق شکست دادن کشتی گیرهای ما رو یاد گرفتند. اینکه هیچ کدوم از کشتی گیرهای ما نتونستند آمریکاییها رو شکست بدن نشون میده مشت کشتی گیرهای ما کاملا برای اونا باز شده.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 0
    با پارتی بازی بیای تیم ملی اخرش همین میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس