شرکت‌های زیادی در زمینه تولید لوازم خانگی فعال هستند که برخی از مشهورترین آنها، در کشور آمریکا هستند. شرکت‌های تولد کننده این برندها از آخرین و بروزترین تکنولوژی‌ها در ساخت وسایل خود استفاده می‌کنند؛ بنابراین افراد متخصصی نیز باید در هنگام خرابی، اقدام به تعمیر این لوازم کنند.

چرا نباید برای تعمیر لوازم خانگی آمریکایی به تعمیرکاران غیرمجرب اعتماد کنید؟

در صورتی که افراد غیرمتخصص اقدام به تعمیر لوازم خانگی آمریکایی شما کنند، ممکن است مشکل جدیدی به مشکل قبلی اضافه شود. در ادامه به دلایلی که نباید تعمیر لوازم خانگی آمریکایی‌تان را به افراد غیرمتخصص بسپارید، می‌پردازیم.

بهترین برندهای لوازم خانگی آمریکایی

برندهای زیر، از مشهورترین و بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان هستند.

  • جنرال الکتریک (دیگر زیرمجموعه‌های جنرال الکتریک شامل پروفایل، مونوگرام، هات پوینت، آمریکانا و... هستند)
  • ویرپول
  • ادمیرال
  • فریجیدر
  • گیبسون
  • رمینگتون
  • وایت هاوس
  • وستینگهاوس
  • و...

چرا باید یک متخصص لوازم خانگی آمریکایی را تعمیر کند؟

همان طور که گفته شد، برندهای آمریکایی به دلیل بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی‌ها، محصولات خود را به این فناوری‌ها مجهز کرده و روانه بازار می‌کنند. هرکدام از تکنولوژی‌های بکار رفته، خود دارای پیچیدگی‌های فراوانی است که افرادی که به صورت تجربی تعمیر یخچال جنرال الکتریک یا دیگر برندها را فرا گرفته‌اند، ممکن است از آن سر در نیاورند.

در این صورت، ممکن است نه تنها یخچال شما تعمیر نشود، بلکه یک مشکل دیگر نیز برای آن ایجاد شود. به عنوان مثال، تعمیر یخچال ویرپول را درنظر بگیرید. یخچال‌های جدیدتر این برند به نمایشگرهایی مجهز شده‌اند که در صورت وقوع مشکل و خرابی، ارورهایی را نمایش می‌دهند. برای رفع ارور باید یک یا چند بخش مختلف از یخچال بررسی شود و پس از عیب یابی تخصصی، اقدام به تعمیر یخچال شود.

در صورتی که یخچال ویرپول شما دچار مشکل شود، باید با نمایندگی جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید و درخواست اعزام یک تکنسین متخصص به محل زندگی‌تان را ثبت کنید.

مورد دیگری که شما را به استفاده از خدمات نمایندگی برای تعمیر یخچالتان تشویق می‌کند، قیمت بالای لوازم خانگی آمریکایی است. در صورتی که به مقایسه قیمت یخچال‌های آمریکایی با مدل‌های دیگر بپردازید، متوجه تفاوت قیمت فاحش آنها می‌شوید. قیمت بالای یخچال نیز تاثیر مستقیمی در قیمت قطعات آن دارد.

تصور کنید یک تعمیرکار غیرمتخصص در حال تعمیر لباسشویی شما باشد. در حین تعمیر، یکی از قطعات دچار مشکل شوند و نیاز به تعویض آن پیدا کنید. در این صورت هزینه‌ای که برای تعمیر پرداخت می‌کنید، به اندازه چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. در گروه تعمیر لوازم خانگی مدرن تکنیک، برای هرگونه خدمات یا تعویض قطعات، گارانتی 9 ماهه در نظر گرفته می‌شود. این گارانتی شامل تمامی خدمات ارائه شده برای هر محصول است. در صورتی که طی این 9 ماه، مجددا لوازم خانگی تعمیر شده شما دچار مشکل شود، متخصصین ما به صورت کاملا رایگان اقدام به رفع مشکل می‌کنند.

و آخرین دلیلی که نباید تعمیر لوازم خانگی آمریکایی خود را به تعمیرکاران غیرمتخصص بسپاریم، هزینه تعمیرات مختلف آن است. در بسیاری از مواقع، قیمت‌های ارائه شده توسط تعمیرکاران با یکدیگر متفاوت است. این مورد به دلیل عدم عیب یابی دقیق و تخصصی است. در این صورت به دلیل عدم عیب یابی صحیح، در طول تعمیر متوجه مشکلات دیگری می‌شوید که نیاز به رفع دارند. بدین صورت هزینه تعمیر لوازم خانگی شما تا حد قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

عیب یابی تخصصی لوازم خانگی باعث می‌شود به تمام مشکلات و عیب‌های وسیله خود پی ببرید. همچنین در صورتی که مشکل پیش آمده فنی نباشد، خودتان نیز می‌توانید آن را برطرف کنید. اما در صورتی که می‌خواهید برای کاهش ریسک خرابی لوازم خانگی خود، از یک متخصص کمک بگیرید، بهتر است به نمایندگی مراجعه کنید.

از کجا تعمیرکار متخصص لوازم خانگی آمریکایی پیدا کنیم؟

برای تعمیر لوازم خانگی آمریکایی خود، بهتر است از متخصصین و تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید. سایت تعمیر لوازم خانگی مدرن تکنیک ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران است. این گروه از متخصصین ماهری تشکیل شده که هرکدام در تعمیر لوازم خانگی و برند خاصی، تخصص دارند. در سایت مدرن تکنیک خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی میخچال فریزر و ساید بای ساید، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، گاز، مایکروویو و... به شما هم میهنان عزیز ارائه می‌شود.

گروه تعمیر لوازم خانگی مدرن تکنیک نمایندگی فریجیدر، سامسونگ، بوش، وایت هاوس، جنرال الکتریک و ده‌ها برند دیگر است و خدمات تعمیرات تخصصی لوازم خانگی این برندها را ارائه می‌دهد. همچنین در صورتی که برای تعمیر به قطعه خاصی نیاز داشته باشید، تکنسین‌های ماهر قطعه اصلی و اورجینال را برای تعمیر مورد استفاده قرار می‌دهند. تمامی خدمات و قطعات مورداستفاده در مدرن تکنیک، دارای گارانتی 9 ماهه هستند که به صورت کارت گارانتی به شما ارائه می‌شود.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس