کد خبر 1417194
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
ایراد بزرگی که به لیگ فوتبال وارد است/ اقدام عجیب سرمربی استقلال

کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با بیان این که تعویض های «ساپینتو» در دیدار با نساجی عجیب بود گفت: در شش هفته ابتدایی لیگ برتر تیم ها نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند.

به گزارش مشرق، هاشم حیدری با اشاره به عملکرد استقلال در هفته ششم لیگ برتر گفت: نتیجه سه بر یک برای استقلال خوب بود. آنها در نیمه اول بازی خوبی را از خود ارائه دادند و توانستند دو گل به ثمر برسانند و در دقایق ابتدایی نیمه دوم هم توسط محبی به گل سوم دست پیدا کردند اما با تعویض‌های عجیبی که ساپینتو انجام داد، نظم تیمی به هم ریخت و بازیکنان شرایط قبل را نداشتند.

این پیشکسوت ادامه داد: ضمن اینکه مهاجمانی که جانشین محبی و قائدی شدند، از خود گذشتگی نشان ندادند و همه می‌خواستند خودشان زننده گل باشند. خصوصاً سجاد شهباز زاده که می‌خواست از زیر فشار انتقاداتی که به او می‌شد خارج شود و اگر بازیکنان از خود گذشتگی می‌کردند آمار گل زنی استقلال بیشتر می‌شد و این آوراژ گل می‌توانست در آینده به سود آنها باشد. در مجموع استقلال عملکرد خوبی داشت و توانست به یک برد خوب قبل از تعطیلات دست پیدا کند.

وی در مورد تیم نساجی قائم شهر اظهار داشت: این تیم مقابل استقلال تلاش زیادی کرد اما پرس رو به جلوی آبی پوشان و گل زود هنگامی که استقلال به ثمر رساند، شیرازه این تیم را بهم ریخت و نساجی نتوانست تا پایان بازی شرایط خوبی پیدا کند و همین مسئله باعث شد تا شکست را در ورزشگاه آزادی پذیرا شود.

بیشتر بخوانید:

قایدی حرکات آنچنانی ندارد

حیدری در مورد عملکرد تیم‌های حاضر در لیگ برتر در شش هفته اول لیگ تصریح کرد: چند بازی خوب بود اما تیم‌ها محتاط بودند. بیشتر به دنبال کسب امتیاز هستند تا در پایان فصل دچار مشکل نشوند. البته مشکلات زیادی هم فوتبال ما داشت. زمین‌های بی کیفیت، مشکلات سخت افزاری و دیگر مسائل هم باعث شده تا فوتبال ما از جذابیت بالایی برخوردار نباشد.

بازیکن سابق پاس و استقلال افزود: ضمن اینکه بازیکنان خلاقی هم در فوتبال ما وجود ندارند که بتوانند مردم را به وجد بیاورند. شاید یکی از بهترین‌ها در طول این شش هفته، صابر حردانی بود که با سرعت و با حرکاتی که انجام می‌داد، هواداران را هیجان زده می‌کرد اما در مجموع فوتبال محتاطی را از تیم‌های لیگ برتری دیدیم و باید امیدوار باشیم بعد از تعطیلاتی که پیش روست شاهد بازی‌های با کیفیت تر و گل‌های بیشتری باشیم.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلی لیگ می‌تواند به سود استقلال و دیگر تیم‌ها باشد یا خیر؟ گفت: تیم‌ها تازه در شرایط بازی قرار گرفته بودند اما با توجه به نزدیک شدن جام جهانی و اردوهای تیم ملی همه آمادگی این تعطیلات را از قبل داشتند. تیم‌هایی که نتایج خوبی نگرفتند، بهترین فرصت را پیدا کردند تا خود را بازسازی کرده و آماده شروع لیگ شوند و تیم‌های بالانشین هم باید با یک یا دو بازی تدارکاتی آمادگی خود را حفظ کرده تا بتوانند شروعی پر قدرت در ادامه لیگ داشته باشند.

حیدری در خصوص بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی و جدایی اسکوچیچ بعد از نتایج خوبی که با فوتبال ایران گرفت، خاطرنشان کرد: باید ببینیم از کی روش چه می‌خواهیم. او در این چند روز باقیمانده مطمئناً نمی‌تواند معجزه کند. او با کلمبیا و مصر نتایج قابل قبولی نگرفت و حتی در هشت سالی که در تیم ملی ما زندگی می‌کرد، نتوانست حتی در جام ملت‌ها هم به قهرمانی دست پیدا کند. اعتقاد دارم در حق اسکوچیچ ظلم شد و او می‌توانست هدایت تیم ملی را در جام جهانی به عهده بگیرد. اما امیدوارم حالا که کی روش آمده بتوانیم با این سرمربی نتایج خوبی را در جام جهانی بگیریم تا شأن و منزلت فوتبال ما از بین نرود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    نساجی بهم ریخته بود و اگر این ساپینتو ناشی گری نمیکرد (تعویض های اشتباهی محبی و قایدی) با گلهای بیشتری استقلال میبرد. واقعأ آدم به این به اصطلاح مربی چی بگه.!!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس