ساروی باز هم از پس قهرمان المپیک بر نیامد

محمدهادی ساروی در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان با شکست برابر حریف نامدار ارمنستانی از صعود به فینال بازماند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه)  با برگزاری مسابقات مقدماتی وزن‌های ۶۳، ۶۷، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم در سالن ورزشگاه اشتارک آرنا شهر بلگراد صربستان آغاز شد.

مسابقات مرحله نیمه نهایی نیز از ساعت ۱۹ به وقت ایران آغاز شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آرتور الکسانیان دارنده طلا و نقره المپیک و پنج مدال حهان از ارمنستان رفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک مغلوب حریف با تجربه خود شد و از صعود به فینال بازماند تا فردا برای کسب مدال برنز به مصاف حریف خود برود.

پیش از این محمدرضا گرایی با پیروزی برابر حریف گرجستانی به عنوان تنها فینالیست در ۸ وزن برگزار شده این شانس را دارد تا نخستین طلای تیم ایران در این مسابقات و دومین طلای قهرمانی جهان خود را کسب کند.

علیرضا نجاتی هم در نیمه نهایی وزن ۶۳ کیلوگرم مغلوب لری ابولادزه گرجستانی شد و به مبارزه رده‌بندی راه یافت تا فردا برای کسب مدال برنز به مصاف حریف خود برود.

پژمان پشتام نیز در وزن ۸۲ کیلوگرم همانند پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در ۷۲ کیلوگرم و محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم از دور رقابت‌ها حذف شد.

تا لحظاتی دیگر ناصر علیزاده برای کسب مدال برنز در وزن ۸۷ کیلوگرم باید به مصاف حریف ترکیه‌ای برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس