کد خبر 1415955
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
تبریک اینستاگرامی AFC برای بازگشت کی روش

صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به بازگشت کارلوس کی روش واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

آنها با انتشار تصاویری از کارلوس کی روش بازگشت او را تبریک گفته تا علاقمندان به فوتبال ایران در این باره اظهار نظر کنند.

پیام‌های درج شده نشان از بروز دوباره فضای دو قطبی در خصوص عملکرد هشت ساله این مربی بین فروردین ۱۳۹۰ تا ۱۷ دیماه ۱۳۹۷ شمسی دارد.

تبریک اینستاگرامی AFC برای بازگشت کی روش

کارلوس کی روش از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان جانشین دراگان اسکوچیچ به ایران بازگشت تا برای سومین بار متوالی روی نیمکت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ بنشیند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    4 3
    بهترین نتیجه تاریخ جام جهانی فوتبال ایران در سال ۲۰۱۸ (زمان کیروش) ایران ۴ امتیاز سوم گروه. اسپانیا و پرتغال ۵ امتیاز. از اسپانیا یک گل خوردیم که شبهِ گل به خودی بود(مدافع شوتید تا دور کنه، خورد به پای حریف بلوکه شد برگشت رفت تو گل). یک گلمون هم به اسپانیا قبول نشد ظاهرا به خاطر چند سانت آفساید. خلاصه ش رو حتما ببینید. مراکش رو بردیم. با پرتغال هم ۱-۱ کردیم. جام جهانی ۲۰۰۶ (زمان برانکو) ۲-۰ از پرتغال باختیم!!! از مکزیک هم باختیم! سال ۱۹۹۸ که خیلی ها ازش تعریف میکنن از آلمان ۲-۰ باختیم، از یوگوسلاوی هم باختیم. بدون زدن هیچ گلی به آلمان، حتی گل آفساید! بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی در زمان کیروش بوده.
    • حافظ IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      0 3
      ضعیف ترین اسپانیا و پرتقالی که دقیقا مرحله بعد حذف شدند. لطفا اینها رو هم بگویید. البته ۹۸ که با اقتدار امریکا رو زدیم و با یک اشتباه و بی تجربگی باختیم.
  • هوشنگ IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    2 4
    عشق فقط کی روش ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    5 1
    کاری بس ناجوانمردانه در باره سرمربی که فقط سرش تو کار خودش بود.
  • حمیدرضا IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    2 1
    درب فدراسیون فوتبال ایران راباید گل گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس