کد خبر 1412506
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
والیبال قهرمانی جهان| عبادی‌پور امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران برابر آرژانتین

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار برابر آرژانتین در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان را به دست آورد.

به گزارش مشرق، دومین روز مرحله مقدماتی قهرمانی مردان جهان امروز (شنبه پنجم شهریور) با ۶ دیدار در دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری شد و ساعت ۲۰ تیم ایران به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

در این دیدار میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با کسب ۲۱ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن شناخته شد. همچنین فاکوندو کونته با کسب ۲۰ پوئن بهترین بازیکن تیم آرژانتین بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۳۰ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۷۱ پوئن در حمله، ۳ امتیاز در دفاع، ۴ پوئن سرویس و ۵۲ امتیاز از اشتباهات بازیکنان آرژانتین بود.

آرژانتینی‌ها نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۲۴ امتیاز کسب کردند که شامل ۶۹ امتیاز حمله، ۱۴ دفاع، ۳ پوئن سرویس و ۳۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

تیم ملی والیبال مردان ایران از ساعت ۲۰ روز دوشنبه هفتم شهریورماه به وقت تهران در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف مصر نماینده قاره آفریقا می‌رود.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس