بیان دستاوردهای دولت موجب اعتماد مردم به نظام می‌شود

سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: بیان دستاوردهای یکساله دولت موجب اعتماد مردم به نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

به گزارش مشرق، علی بهادری‌جهرمی روز جمعه در نشست با روابط‌عمومی‌ دستگاه های اجرایی لرستان  با بیان اینکه امروزه بیشترین تحرک دشمن در حوزه رسانه و جنگ رسانه‌ای است افزود: دشمنان چهره و دستاوردهای نظام را مخدوش می‌کنند اما هیچ دستاوردی را بازگو نمی‌کنند و نقاط ضعف را چندین برابر نشان می‌دهند.

 وی اظهار کرد: اکنون جایگاه روابط‌عمومی‌ها از منظر تشکیلات، ساختار و بضاعت اداری و مالی همانند ۲۰ سال گذشته می‌باشد که باتوجه به شرایط فعلی و جنگ رسانه‌ای، ارتقا و تقویت این جایگاه ضروری است.

وی افزود: مدیران روابط‌عمومی‌ باید اهمیت حوزه رسانه را برای مدیران خود تبیین کند همچنین ممکن است برخی از مدیران نمره بالاتری در حوزه رسانه داشته باشند که چنین مدیری درک رسانه‌ای دارد.

بهادری‌جهرمی ادامه داد: حوزه رسانه همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری می‌باشد و بر این اساس جهاد تبیین را بر همه ما واجب و از آن به‌نام فریضه یاد کرده است.

وی تصریح کرد: اکنون در میدان جنگ هستیم و شرایط سخت و زیان‌آور است که باید در حد بضاعت و توان خود بجنگیم اما در طول ۴۰ سال گذشته حوزه رسانه جدی دنبال نشد و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب بر اهمیت رسانه تاکید دارند.

بهادری‌جهرمی افزود: برای ارتقای سطح کیفی روابط عمومی ها، ضرورت همدلی در این حوزه بیش از گذشته احساس می‌شود همچنین تاکید بر یک موضوع و اطلاع رسانی از سوی رسانه موجب فرهنگ سازی خواهد شد که این امر را در بحث تزریق واکسن کرونا بخوبی مشاهده کردیم.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم است تا تلخی گذشته فراموش شود چراکه اکنون امیدآفرینی در جامعه ضروری است و هر رسانه‌ باید سهم خود را ادا و مردم را به نظام امیدوار کند.

وی اظهار کرد: رسانه‌های کشور باید در تولید و توزیع خبر خوش رقابت کنند همچنین دولت نیز باید در انتشار این‌گونه اخبار رقابت کرده و تولیدکننده اخبار امید آفرین باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    1 0
    دستاورد وقتی که محرومترین جای ایران شبیه مردم ولنجک و زعفرانیه زندگی کنن، زیرساخت ها و مسکن و جاده ها و...درست بشه، محیط زیست و جنگل در امان باشه، همه حقوق مساوی داشته باشه، گرانی و تورم و مسئول دزد و اختلاسگر نداشته باشیم و با یه سیل مسئولا غافلگیر نشن و ..... هر وقت اینا رو درست کردی بیا از دستاورد حرف بزن
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    1 0
    دستاورداتون چی بود، اختلاس؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس