کد خبر 1411831
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
تساوی استقلال و مس کرمان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، تیم‎های استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

بازی استقلال و مس کرمان، یک دیدار ویژه است. مسابقه‌ای که زنان برای اولین بار می‌توانند یک دیدار لیگ برتر را از نزدیک تماشا کنند. این مهم با تلاش دولت، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال علنی شد.

استقلال پس از شکست در هفته اول مقابل سپاهان، در انزلی ملوان را شکست داد تا سه امتیاز شیرین بیرون از خانه را به دست آورد. شاگردان ریکاردو ساپینتو که برای اولین بار در ورزشگاه آزادی از حمایت تماشاگران خود بهره‌مند هستند انگیزه‌های زیادی دارند تا برد دیگری را به نام خود رقم زنند، بردی که باعث شود تا آنها خود را به عنوان مدعی جدی تکرار قهرمانی در لیگ بیست‌و دوم مطرح کنند.

ساپینتو در بازی با ملوان در نیمه نخست تیمش را با سیستم ۳ دفاع وارد زمین کرد و با شکست یک بر صفر به رختکن رفت اما در وقت دوم و با تغییراتی که صورت داد و آرایش این تیم به سیستم ۴ مدافع عوض شد و نتیجه گرفت. مربی پرتغالی امروز نیز تیمش را با همین تاکتیک به زمین فرستاده است.

مس کرمان که هفته گذشته مقابل پیکان به یک پیروزی پر گل دست یافت در ورزشگاه آزادی به دنبال یک شگفتی بزرگ است. شاگردان فرزاد حسین‌خانی انگیزه‌های زیادی دارند تا دست خالی تهران را ترک نکنند.

قضاوت این مسابقه را «حسن اکرمی» با کمک‌های «آرمان اسعدی» و «علیرضا مرادی» بر عهده دارند.

در دقیقه ۵: مهرداد آوخ با اشتباه بازیکنان استقلال صاحب توپ شد و قصد داشت از میانه‌های زمین دروازه حسینی را باز کند اما ضربه او آنقدر ضعیف بود که از دست رفت.

دقیقه ۲۳: ارسال مهدی پور از جناح راست با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد اما توپ در چارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۳۹: آرش رضاوند در پشت محوطه جریمه مس کرمان صاحب موقعیت مناسب شد و ضربه او با اختلاف کمی به خارج رفت تا جدی ترین موقعیت آبی‌پوشان در نیمه اول از بین برود.

دقیقه ۴۵: ارسال صالح حردانی از جناح راست، ابوالفضل جلالی را در موقعیت مناسبی قرار داد اما او نتوانست به توپ ضربه بزند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در جایگاه ویژه، این دیدار را زیر نظر دارد.

هواداران استقلال در دقیقه ۲۲؛ یاد و خاطره اسطوره فقید این باشگاه را زنده نگه داشته و به تشویق زنده‌یاد منصور پورحیدری پرداختند.

ترکیب استقلال :

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، محمد محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، امیرحسین عسگری، حسن مرادی‌فر، حسین دوستدار، میلاد خدایی، عارف رستمی، احمد نصیری، محمد صبوری،‌ محمد قاسمی‌نژاد، امین کاظمیان و مهرداد آوخ

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس