کد خبر 1410038
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
گوشی اوپو

شرکت اوپو به تازگی از گوشی جدید خود در سری رینو ۸ رونمایی کرده که از نظر مشخصات، شباهت‌های زیادی به گوشی رینو ۷ دارد.

به گزارش مشرق، شرکت اوپو به تازگی از جدیدترین عضو سری رینو ۸ در کشور اندونزی رونمایی کرده است. این گوشی که اوپو رینو ۸ ۴G نام دارد؛ هشتمین گوشی در خانواده رینو ۸ به حساب آمده و از نظر مشخصات سخت افزاری، شباهت‌های زیادی به گوشی رینو ۷ داشته که در ماه مارس شاهد معرفی آن بودیم.

معرفی گوشی اوپو رینو ۸ ۴G +عکس

اوپو رینو ۸ ۴G دارای نمایشگری ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. این نمایشگر از نوع حفره دار یا پانچ هول بوده و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی را در قسمت بالایی سمت چپ خود جا داده است. در پشت گوشی، شاهد دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هستیم که توسط دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور عمق همراهی می‌شود.

معرفی گوشی اوپو رینو ۸ ۴G +عکس

این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده کرده و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. اوپو رینو ۸ ۴G با سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری ColorOS ۱۲.۱ به بازار آمده و دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی است.

معرفی گوشی اوپو رینو ۸ ۴G +عکس

این گوشی در رنگ‌های مشکی و طلایی به بازار آمده و قیمت آن نیز معادل ۴٫۹۹۹٫۰۰۰ روپیه اندونزی (حدود ۳۳۹ دلار) است. عرضه رسمی اوپو رینو ۸ ۴G از تاریخ ۲۶ آگوست (۴ شهریور) آغاز شده و امکان پیش خرید آن نیز در کشور اندونزی وجود دارد.

منبع:جی اس ام آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس