نورمحمدی: پرسپولیس کامل‌ترین تیم و مدعی اصلی قهرمانی است/ دیدار با فولاد اهمیت بالایی دارد

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخ‌پوشان پایتخت امسال کامل‌ترین تیم لیگ هستند و مدعی اصلی قهرمانی خواهند بود.

به گزارش مشرق، رضا نورمحمدی ،در مورد عملکرد پرسپولیس در نخستین دیدار لیگ برتر برابر ذوب آهن که با تساوی بدون گل همراه بود، اظهار داشت:‌ ذوب‌آهن حریف آسانی نبود و از طرفی اولین بازی فصل شرایط خاصی دارد. تیم اصفهانی در نخستین بازی انگیزه بالایی داشت. آنها کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند و دوست نداشتند از این بازی خانگی امتیاز از دست دهند. از طرفی پرسپولیس هم دنبال برد بود و بازی قابل قبولی را به نظرم انجام داد.

وی در مورد شرایط این فصل سرخپوشان افزود:‌ امسال پرسپولیس واقعا شرایط خوبی دارد چرا که در هر پست چند بازیکن خوب و قابل قبول داریم و اوضاع خوبی را شاهد هستیم. به طور قطع با کسب اولین برتری، اوضاع روی روال خواهد افتاد و راه قهرمانی دوباره طی خواهد شد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد نفرات خط دفاعی این تیم گفت: هر چهار مدافع میانی از بهترین‌ها هستند. فرشاد فرجی و علی نعمتی که فصل قبل هم بودند و شرایط را می‌دانند. ولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی هم از نفرات باتجربه هستند. مخصوصا پورعلی‌گنجی که از دید من یکی از بهترین خریدهای امسال بود چرا که او تجربه بین‌المللی و ملی دارد.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد عملکرد ضعیف خط دفاعی در فصل گذشته قهرمانی را از پرسپولیس گرفت، توضیح داد:  اینطور نیست. فصل قبل یکسری ناهماهنگی‌هایی وجود داشت اما امسال هم فرجی و نعمتی شرایط خوبی دارند و هم ۲ بازیکن با تجربه به پرسپولیس اضافه شدند. پس خیالمان بابت خط دفاع راحت شد.

بیشتر بخوانید:

مشکل مهاجم هلندی پرسپولیس حل شد

وی در مورد تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ امسال تاکید کرد: به نظرم پرسپولیس کامل‌ترین تیم لیگ امسال است چرا که در هر پست چند بازیکن خیلی خوب داریم. پس از آن هم تیم‌هایی مانند سپاهان، فولاد و حتی استقلال خوب بسته شده‌ و مدعی هستند.

پیشکسوت سرخپوشان در رابطه با اضافه شدن لوکادیا به پرسپولیس گفت: به مهاجم گلزن نیاز داشتیم که خدا را شکر این بازیکن جذب شد. البته مهدی عبدی را هم داشتیم که بازیکن خوبی است. پشت آنها هم بهترین خط هافبک لیگ قرار دارند که تیم را کامل می‌کنند.

وی در پایان در مورد بازی با فولاد تصریح کرد: فولاد بازیکنان قابلی دارد و از حضور یکی از بهترین مربیان ایران بهره می‌برد. آنها در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتند و از جمله تیم‌های مدعی هستند. فولاد هم دنبال اولین برد خود است و از طرفی پرسپولیس هم دوست دارد که در نخستین بازی خانگی امتیازات کامل بازی را بگیرد. به طور حتم فولاد راحت امتیاز نمی‌دهد. به همین خاطر منتظر یک جدال جذاب از هر ۲ تیم هستیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ع IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    8 7
    اشتباه میکنی‌پرسپولیس‌به مشگل‌برخواهد خورد چون‌ترسو‌بازی‌میکنه
  • رضا IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    3 0
    پرسپولیس امسال حفره هاییدارد که مشکلاتش از سال گذشته بیشتر است، باتوجه به تقویت رقبا، نسبت به سال گذشته، و وجود یک سرمربی ترسو و عصبی، در جدول پایین تر از سال گذشته قرار می گیرد، مگر یحیی را اخراج کند.
  • حبیب IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 3
    دوباره جو پیشکسوتهای بولینگ رو گرفت . دو سه تا پیرمرد گرفتن فکر کردن قهرمان اسیا خواهند شد ولی زهی خیال باطل .
  • سید IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    3 7
    بدجور لنگی هستید این از تیتر خبرها تون برای لنگ هویداست
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      3 0
      اینارو میگی که اتفاقا کیسه مرام هستن، از رنگ لوگوشون معلومه
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    زرشگ
  • برزگر IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 2
    ... بله تلاش لیگ(بازی بدون تماشگر،...)ناداوری (10نفره کردن ذوب آهن) دربازی اول مساوی دلچسبی برای پرسپولیس بود ولی درادامه با پشتیانی سازمان لیگ(سنگ اندازی جلوی تیم‌های دیگر ونا آوری و....) شک نکنید مانند سالیان قبل جام را به ما می دهند.
  • Mohammad IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    بروحاجی
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 1
    البته از در عقب صندلی جلو
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    تا خوزستان وکرمان و تراکتور و اصفهان و بقیه هستند اینها فقط نظر شخصی شما هستند امثال شاید تیمی ناشناخته قهرمان شود
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 2
    داور ، رسانه، کارشناس ورزشی ، مجری ورزشی و شیتیل بگیران پس پرده همه در خدمت پرسپولیسند واقعا تیم کاملی ست و شایسته قهرمانی
  • رضا IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 1
    خود گویی و خود خندی خود مرد هنرمندی!! همین یک امتیاز این فصلتان را هم مدیون فدراسیون فوتبال و موعودجانتان هستید.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    آخی نيست جلوي فولاد بردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس