استفاده از لوکادیا به نظر گل‌محمدی بستگی دارد/ وضعیتم با تیم‌ملی نامشخص است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی با فولاد خواهیم داشت ولی با تمرینات چند روز گذشته آماده مسابقه هستیم.

به گزارش مشرق، کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: در رابطه با بازی باید بگویم که بازی سختی با فولاد خواهیم داشت و در این چند روز تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم. ما آماده بازی با فولاد هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در حضور هواداران ۳ امتیاز را بگیریم؛ چراکه این ۳ امتیاز بسیار ارزشمند است.

وی در خصوص اینکه آیا از لوکادیا در بازی فردا استفاده خواهد شد یا نه، تصریح کرد: او تازه به تمرینات ما اضافه شده و اگر شرایط بدنی‌اش خوب باشد با تشخیص یحیی گل محمدی ‌مشخص می‌شود که از او استفاده خواهیم کرد یا نه. این مسائل به شرایط بدنی لوکادیا برمی‌گردد.

باقری در خصوص حاشیه‌های پیش‌آمده در بازی قبل پرسپولیس و فولاد بین کادر فنی دو تیم افزود: اعضای کادر فنی فولاد از دوستان خوب ما هستند. جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب و... از دوستان ما هستند که در تیم ملی و باشگاهی با هم همبازی بودیم، اما به هر حال همه تیم‌ها تحت فشار هستند و از این مسائل پیش می‌آید. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و دیدیم که در بازی چلسی و تاتنهام چه اتفاقاتی رخ داد، اما به هر حال در کشور ما این مسائل بیشتر است. امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم و همه کسانی که در ورزشگاه و از پای تلویزیون بازی را می‌بینند از آن لذت ببرند. ما تلاش می‌کنیم تا ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

مربی تیم پرسپولیس درباره جذب احتمالی شیخ دیاباته گفت: تا جایی که من می‌دانم برخی از اسامی در رسانه‌ها منتشر می‌شود اما باشگاه با جذب لوکادیا کار خوبی کرد و حال به دنبال جذب مهاجم دوم است. آنها به نحو احسن کار خود را پیش می‌برند و گزینه مناسبی انتخاب می‌کنند که امیدوارم به درد پرسپولیس بخورد.

وی در باره محرومان و مصدومان پرسپولیس برای بازی فردا خاطرنشان کرد: به جز حامد پاکدل که یکی دو روز است با تیم تمرین می‌کند، همه بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت.

باقری درباره ITC مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه چینی هنوز آن را صادر نکرده، ادامه داد: تا جایی که من خبر دارم، باشگاه اقداماتی انجام داده و نامه نوشته که البته باشگاه چینی جوابی به نامه پرسپولیس نداده و به همین دلیل باشگاه از طریق فیفا اقدام کرده است.

مربی تیم پرسپولیس در مورد تیم ملی و اینکه اسکوچیچ خواهان حضور او در تیم ملی شده، تصریح کرد: اسکوچیچ به من لطف دارد اما من قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارم و از طرفی بحث کار کردن ما در دو جا مطرح شده. تا الان هم هیچ صحبتی با اسکوچیچ یا مسئولان فدراسیون فوتبال در این خصوص انجام نداده‌ام. از این مسئله اطلاع ندارم که من را برای تیم ملی می‌خواهند یا نه، اما من پرسپولیس را انتخاب کرده‌ام.

وی درباره تقابل با شاگردان سابقش که به فولاد رفته‌اند، اظهار داشت: من به آنها شاگرد نمی‌گویم، بلکه آنها دوستان ما هستند. از این اتفاقات در همه باشگاه‌ها رخ می‌دهد و بازیکنان تیم‌های خود را عوض می‌کنند. چند بازیکن سابق پرسپولیس به فولاد رفتند که برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. این بازیکنان جلوی ما با انگیزه بازی خواهند کرد تا توانایی‌های خود را نشان دهند و من برای این بازیکنان آرزوی موفقیت دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    بهترین بازیگن شهریار مغانلو و مرتضی تبریزی و اسدالله قلی پور
  • آریا IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    2 0
    خدا بهت سلامتی بده آقا کریم. بی حاشیه؛ مودب ؛ باتعصب و دوست داشتنی❤❤❤❤❤❤

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس