کد خبر 1409330
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
طعنه بازیکن آمریکایی به رونالدو

بازیکن تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در توئیتی ضمن به سخره گرفتن کریستانو رونالدو، غیبت وی را در لیگ قهرمانان فصل آینده یادآور شد.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو که تاکنون موفق به کسب پنج توپ طلای فوتبال اروپا شده و دوران باشکوهی با منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس داشت فصل آینده یکی از غایبان سرشناس  لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. وی که پنج بار لیگ قهرمانان اروپا را با تیم‌های منچستر یونایتد (یک بار) و رئال مادرید(چهار بار) فتح کرده است در صورت ماندگاری در جمع شیاطین سرخ باید در لیگ اروپا توپ بزند.

عدم کسب سهمیه توسط تیم منچستریونایتد موجب شده تا رونالدو به دنبال تیمی جدید باشد اما مبلغ بالای قرارداد این بازیکن موجب شد تا نتواند با یکی از تیم های بزرگ فوتبال اروپا به توافق برسد.

 سایت عرب زبان البیان با انتشار خبری درباره غیبت رونالدو نوشت: حضور فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان در لیگ قهرمانان حتی دستمایه طعنه برخی از ستارگان فوتبال جهان شده است. این تارنمای خبری در ادامه گزارش خود آورده است: هدر اورایلی، فوتبالیست زن آمریکایی در توییتی که منتشر کرد طعنه ای تند به کریستیانو رونالدو زد.  

وی در این توییت نوشت: من در ۳۷ سالگی خود را آماده حضور در لیگ قهرمانان اروپا می کنم این در حالی است که کریستیانو رونالدو در این رقابت ها حضور ندارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس