سخنگوی دولت: موی سفید آزادگان، سند سنگینی مسئولیت ما بازماندگان شد

سخنگوی دولت به مناسبت سالگرد ورود آزادگان به کشور اعلام کرد: موهای سفید جوانان ایرانی هنگام بازگشت به وطن سند سنگینی مسئولیت همه ما بازماندگان شد.

به گزارش مشرق،  علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان به کشور نوشت: موهای سفید و چهره‌های تکیده جوانان ایرانی هنگام بازگشت به وطن، تابلوی افتخاری بود برای ایشان تا عشق به وطن و اسلام را همیشه با خود حمل کنند، و هم‌زمان سند سنگینی مسئولیت همه ما بازماندگان شد.

متن کامل یادداشت بهادری جهرمی به شرح ذیل است:

«۲۶ مرداد، سال‌روز ورود آزادگان سرافراز به کشور است؛ روزی که رزمندگان و سربازان امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و جای پیر و مرادشان را با اندوهی فراوان خالی دیدند. آنها در اسارت و در اردوگاه‌ها و بندهای خفقان‌آور، از آرمان‌های انقلاب مقابل دشمن بعثی کوتاه نیامدند و برخی‌شان هم در همان غربت به شهادت رسیدند.

موهای سفید و چهره‌های تکیده جوانان ایرانی هنگام بازگشت به وطن، تابلوی افتخاری بود برای ایشان تا عشق به وطن و اسلام را همیشه با خود حمل کنند، و هم‌زمان سند سنگینی مسئولیت همه ما بازماندگان شد تا هیچ‌گاه فراموش نکنیم این عزت و سربلندی ماحصل چه رنج‌ها و رشادت‌هایی است.

در سال‌روز ورود آزادگان به میهن، یاد و خاطره همه اسرای مقاومت اسلامی را هم که در بند مستکبران جهانی هستند،‌ گرامی بداریم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید نادر شاگرد اتوبوس IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    پاسدار وظیفه ای در جزایر مجنون از اسیر شدند گریخت؛ صدامیان که فکر کرده بودند یکی از فرماندهان قرارگاه است که چنین شجاعانه فرار کرد؛ لذا بالگرد و قایق ها با بلند گو فارسی و عربی او را دعوت به اسیر شدن میکردند و سه روز در نیزار ها فراری بود تا به نیروهای خودی رسید و چند روز بعد ما را با قایق به کمین میبرد مانند همیشه بی ادعا خدمت میکرد؛ سالها بیکار بود و ....؛ اگر آنروز دستها را بالا میبرد سه روز بی غذا و تنها در میان نیزارها و مار ها و... سرگردان نمی ماند و رگبار بالگردهای صدامی و قایق های صدامی و ... به سمتش ساعتها روانه نمیشد - یکی از رزمندگان بسیجی بشوخی میگفت خدای نکرده اگر جنگی رخ بدهد دشمن از سیل کسانی(بخصوص نیروی وظیفه) که حتی رشوه میدهند تا اسیر گرفته شوند شاخ در خواهد آورد؛
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    واقعا درست میگن خدا میدونه این عزیزان تو اسارت چی بر سرشون اومده خیر دنیا واخر ت نصیبشون انشا الله امام حسین ع دستشون فردای قیامت بگیره که عزت امروز ما برای خون شهدا وگذشت این عزیزان هست
  • تک سوتر DE ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 1
    شعار ندیدش. شفافیت که عملا ذبح شد، برجام هم که احیا کردید، عملکرد فرهنگستان هم که دقیقا همون قبلیه، معاونین وزرا هم که سرجاشون هستند، فقط ادبیاتتون شیرین تره.
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    سی سال از آزادی ما اسرا میگذرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس