رئیسی

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با استفاده از همه ظرفیت مردمی در این مسیر فعال باشند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز هیأت دولت با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان نماد مقاومت، صبر، استقامت و ایستادگی ملت ایران هستند و برای کشور در سخت‌ترین روزها افتخار آفریدند.

رئیس جمهور قدردانی و تبیین رشادت‌های آزادگان برای مردم و نسل جوان کشور را ضروری برشمرد و تاکید کرد: کسانی که در اوج غربت و سختی پیام امام و انقلاب اسلامی را حفظ کردند از آرمان‌های اسلامی عدول نکردند، قهرمانان واقعی ملت هستند.

وی همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجتماع عظیم مردمی اربعین تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های دولتی به وظایف خود در تسهیل‌گری حضور مردم با همه توان عمل کنند و ستادهای مردمی را یاریگر خود بدانند.

رئیسی با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آئین اربعین، افزود: لازم است همه دستگاه‌ها به صورت جهادی چه در بُعد رایزنی‌های دیپلماتیک با کشور عراق و چه در تأمین زیرساخت‌های لازم، در زمینه تسهیل زیارت اربعین برای زائران فعال باشند.

رئیس جمهور همچنین به استانداری‌ها مأموریت داد تا با حمایت از گروه‌های مردمی و جهادی در استان‌ها، از ظرفیت عظیم این گروه‌ها در برگزاری راهپیمایی اربعین بهره ببرند.

پیگیری مصوبات سفرهای استانی، محور بعدیِ سخنان رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت بود. آیت‌الله رئیسی با اشاره به پایان دور اول سفرهای استانی، پیگیری و اجرای مصوبات این سفرها را گام مکمل در تحقق اهداف سفرها دانست و از معاون اجرایی رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر کشور خواست بر روند اجرایی کردن مصوبات سفرهای استانی به دقت نظارت کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از این جلسه پس از استماع گزارشی درباره سرانه مصرف پروتئین در کشور، تنوع سبد مصرف پروتئین کشور را یک ضرورت دانست و با توجه به ظرفیت آبزی‌پروری در جنوب و شمال کشور از وزیر جهادکشاورزی خواست موانع افزایش سرانه مصرف آبزیان را از سفره مردم برطرف کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 2
    یعنی خدایی خیلی باحالید خیلی . چشم مصرف پروتئین را هم زیاد می کنیم
    • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      0 1
      نمی‌بینی این بنده خدا یک ساله شب و روزش یکی شده داره آخرین تلاشش رو برای اصلاح خرابیهای مغول‌وار روحانی میکنه؟گوشی دست گرفتی فقط بلدی نق بزنی؟
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 2
    رئیس جمهور در بخش دیگری از این جلسه پس از استماع گزارشی درباره سرانه مصرف پروتئین در کشور، تنوع سبد مصرف پروتئین کشور را یک ضرورت دانست و با توجه به ظرفیت آبزی‌پروری در جنوب و شمال کشور از وزیر جهادکشاورزی خواست موانع افزایش سرانه مصرف آبزیان را از سفره مردم برطرف کند.,
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 2
    ما اشتباه کردیم سال قبل نرفتیم. امسال میریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس