کد خبر 1409053
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
جلسه مهم کامرانی‌فر با مسئولان فیفا درباره VAR

دبیرکل فدراسیون فوتبال با مسئولان امور مالی و دپارتمان داوری فیفا دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون در ادامه نشست های مشترک با مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال با اعضای دپارتمان داوری و همچنین مسئولان امور مالی فیفا دیدار و گفت و گو کرد.

فهرست داوران بین المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران، دوره های آموزشی داوری همچنین راه اندازی VAR در ایران، شرکت های مورد تایید و آغاز آموزش داوران در پروژه کمک داور ویدیویی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مذاکرات مثبتی در این خصوص انجام شد.

جلسه مهم کامرانی‌فر با مسئولان فیفا درباره VAR

کلودیو مسئول اجرایی دپارتمان داوران فیفا از مسئولین داوری جام های جهانی ٢٠١٠ و ٢٠١٤ در ادواری که کامرانی فر نیز از نمایندگان داوری ایران در این ادوار از رقابت بود نیز در این نشست حضور داشت.

کامرانی فر همچنین در ادامه دیدارها و نشست های خودش با مسئولان بخش مالی فیفا نیز جلسه مشترکی را در خصوص راه های انتقال پول بلوکه شده فوتبال ایران و پروژه های عمرانی فدراسیون با توجه به مشکلات و موانع موجود برگزار کرد و مذاکرات خوبی در این خصوص صورت گرفت که با پیگیری امور بین الملل فدراسیون فوتبال و تعامل مسئولان امور مالی فیفا دنبال خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس