کد خبر 1408924
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
نقص فنی لاستیک پرواز تهران-دهلی ماهان هنگام تیک آف

دقایقی قبل پرواز هواپیمای ایربای ۳۱۰ ماهان در هنگام برخاست از باند فرودگاه امام خمینی (ره) دچار نقص فنی در بخش لاستیک شد که پس از برطرف کردن، مسافران به هواپیما برگشتند.

به گزارش مشرق، ساعتی قبل یک فروند ایرباس ۳۱۰ ماهان با شماره پرواز ۰۷۱ که از فرودگاه امام خمینی (ره) قصد تیک آف به دهلی را داشت، دچار نقص فنی در لاستیک و توقف دو ساعته پرواز شد.

امیرحسن ذوالانواری سخنگوی هواپیمایی ماهان درباره این نقص فنی اظهار کرد: در هنگام تیک آف این پرواز، وقتی هواپیما در انتهای باند قرار گرفت، خلبان متوجه نقص فنی و خارج شدن لاستیک از از رینگ شد.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود لاستیک دچار ترکیدگی شده، صحیح نیست و تنها نقص فنی بوده است.

سخنگوی ماهان ادامه داد: پرواز متوقف شده و بلافاصله تیم فنی این شرکت هواپیمایی اقدام به تعویض هر دو لاستیک هواپیما کرده و هم لاستیک دچار نقص فنی شده بود و هم برای احتیاط، لاستیک کناری آن تعویض می‌شوند.

وی گفت: در دو ساعتی که فعالیت فنی بر روی هواپیما در جریان بود، از مسافران پذیرایی شد و پس از رفع نقص فنی به وجود آمده، بار دیگر مسافران سوار هواپیما و عازم فرودگاه دهلی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 1
    یه نفر از امل بیاد تا تهران یا سر درد میگیره از دست انداز و سرعت گیر وسط جاده ؟!
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 0
    ماهان !!!؟؟ چطور . الحمدالله بخیر گذشت . عشقی ماهان ایر
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    دوتا لاستیک عوض کردند دو ساعت؟
  • پویا IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    چه خبره جدیدا این همه نقص فنی در لاستیک هواپیما های ایرانی پیش میاد؟ خدا میدونه این لاستیک های داغون رو از کجا خریدن ولی از ماهان انتظار نداشتم،چون این شرکت از نظر کیفیت یه سر و گردن از باقی ایرلاین های دیگه ایران بالاتر و بهتره امیدوارم ماهان مثل ایران ایر خراب نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس