کد خبر 1408921
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
تمرین پرسپولیس در اولین حضور مهاجم خارجی

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین سه‌شنبه خود را با حضور مهاجم جدید خود و میهمانان ویژه برگزار کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز را بعد از یک روز استراحت و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

این تمرین، میهمانان ویژه‌ای داشت. عیسی آل‌کثیر در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با اعضای تیم، دیدار و گفتگو کرد. کادر فنی و بازیکنان هم از شرایط مصدومیت او جویا شدند و برای این مهاجم، آرزوی بازگشت هر چه زودتر به میادین نمودند.

امروز همچنین اولین تمرین یورگن لوکادیا با تیم پرسپولیس بود که وی با حضور دو فرزند پسر خود در محل تمرین حضور یافت. یورگن لوکادیا، هم در بخشی از تمرینات گروهی حاضر بود و هم برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام داد.

همچنین بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون و هومن جوادی مدیر عامل باشگاه ستارگان هنر، در این تمرین حاضر بودند و خوش و بش گرمی با کادر فنی و بازیکنان داشتند و به عنوان دو پرسپولیسی، از آنها استقبال شد.

تمرین سه‌شنبه قرمزپوشان ۸۰ دقیقه به طول انجامید. پیش از آغاز تمرین، یحیی گل‌محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و مهاجم جدید هلندی را به بازیکنان معرفی کرد و بازیکنان هم حضور این بازیکن را در تیم پرسپولیس خوش آمد گفتند و برای او آرزوی موفقیت کردند.

تمرین امروز بخش‌های مختلفی داشت که شامل؛ پاسکاری های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخشی از زمین و فوتبال درون تیمی می‌شد.

حامد پاکدل هم در بخشی از تمرینات گروهی حاضر بود. گلرها نیز در اوایل تمرین، برنامه‌های  ویژه‌ای را زیر نظر مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس انجام دادند.

بازیکنان بعد از انجام آخرین بخش تمرین امروز، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس