بازی

نماینده دامغان در مجلس عنوان کرد که بعضی از بازی‌های رایانه‌ای موجود در فروشگاه‌های اینترنتی همچون بازار مغایر با چارچوب‌های فرهنگی است که موجب آسیب به کودکان و نوجوانان ما در این بخش می‌شود.

به گزارش مشرق، علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزرای ارتباطات و فناور یاطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اطلاعات عنوان کرد که بعضی از بازی‌های یارانه‌ای موجود در فروشگاه‌های اینترنتی همچون فروشگاه‌های اینترنتی بازار مغایر با چارچوب‌های فرهنگی نظام جمهوری اسلامی است و موجب آسیب به کودکان و نوجوانان ما در این بخش می‌شود.

متن کامل تذکر نماینده دامغان به سه وزیر کابینه به شرح زیر است:

عنوان تذکر: عدم نظارت محتوایی بر بازی‌های رایانه‌ای در مارکت‌های داخلی

شرح تذکر: بعضی از بازی‌های رایانه‌ای موجود در مارکت‌های رایانه‌ای مانند اپلیکشن‌ بازار خارج از چارچوب‌های فرهنگی نظام جمهوری اسلامی بوده و سبب آسیب رساندن به فرهنگ کودکان و نوجوانان شده است.

برخی از این بازی‌ها اقدام به یادآوری حکومت طاغوت و زنده نگه داشتن دوران پهلوی می‌نمایند، استفاده از شخصیت‌های تاریخی حامی جریان شاهنشاهی در این بازی‌ها، استفاده از موسیقی‌های خوانندگان زن قبل از انقلاب، زیر سوال بردن عقاید کودکان و نوجوانان به وسیله شبهه‌افکنی نظیر تمسخر علائم ظهور امام عصر نمونه‌هایی از آن اقدامات است. انتظار پیگیری و برخورد قاطع با این غارت و شبیخون فرهنگی را داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تک تیرانداز DE ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    مردم از خنده. با تذکر که کار درست نمی شه :))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس