کد خبر 1408722
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
آخرین خبر از جزییات پیشنهاد تیم هلندی به کاپیتان تیم ملی/ جهانبخش در فاینورد می ماند؟

خبرنگار هلندی درباره آینده هافبک ایرانی فاینورد صحبت کرد.

به گزارش مشرق، از دو روز پیش در رسانه های هلند اخباری مبنی بر علاقه باشگاه اوترخت برای جذب علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه فاینورد مطرح می شود.

در همین رابطه « Jeroen Kapteijns» خبرنگار نشریه معتبر تلگراف هلند در تحلیل آینده کاپیتان تیم ملی ایران نوشت: اف سی اوترخت به دنبال علیرضا جهانبخش است اما هیچ پیشنهادی رسمی به دست فاینورد نرسیده است.

به نظر می رسد این اخبار تنها در حد رسانه ها است و چیزی رسمی وجود ندارد. علاقه اوترخت به کلایبر ملموس تر از جهانبخش است و به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن است ولی مسائل مالی مانع از محقق شدن این انتقال شده است.

جهانبخش بعد از دوره ناموفق در لیگ برتر انگلیس به همراه برایتون دوباره به لیگ هلند برگشت و فصل گذشته به فاینتور پیوست. ستاره ایرانی در لیگ هلند هم موفق ظاهر نشده و به یک بازیکن نیمکت نشین در فاینورد تبدیل شده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    در هیچ کجای دنیا یک نخودی (نیمکت نشین حکم نخودی تیم دارد)را دعوت به تیم ملی نمیکنند و بازو بند فرماندهی به بازویش نمیبندند
    • ایرانی با غیرت IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 0
      متاسفانه بخش اعظم تیم ملی ما را بازیکنان لژیونر " نخودی" تشکیل داده اند. همین نخودی ها بودند که علیه اسکوچیچ کودتا کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس