کد خبر 1408720
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
پشت پرده فالو کردن صفحه اینستاگرام یک تیم دیگر توسط مهاجم پرسپولیس/ این بازیکن رضایتنامه می‌خواهد

دنبال کردن پیج باشگاه پیکان جدیدترین کنش اینستاگرامی شرزود تمیروف است.

به گزارش مشرق، شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی تیم پرسپولیس به واسطه عدم آکارایی لازمش در این تیم از فصل گذشته تاکنون مورد انتقاد است و کارشناسان فوتبالی و هواداران هم اصلا از عملکرد این بازیکن رضایت ندارند. البته که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم می داند تمیروف مهاجم گلزنی نیست و فقط در بحث دوندگی در خط حمله بهره دیگری برای تیمش ندارد با این حال به دلیل نداشتن بازیکن موثر در خط حمله فعلا گل محمدی تمیروف را در تیمش نگه داشته است. 

بیشتر بخوانید:

لقب جالب شرزود تمیروف

هر چند که به طور تلویحی از باشگاه خواسته با جذب یک مهاجم خارجی دیگر به جز لوکادیا تکلیف تمیروف مشخص شود اما شب گذشته درویش مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد فعلا از جذب مهاجم جدید خبری نیست. با این شرایط وضعیت تمیروف هم نامشخص می شود و این درحالیست که پرسپولیس برای تعیین تکلیف تمیروف فقط تا ۳۰ مرداد آخرین روز نقل و انتقالات فرصت دارد.

مهاجم ازبک هم که تحت فشار است از سوی پیکان پیشنهاد دارد اما پیکانی ها به این بازیکن اعلام کرده اند برای پول رضایتنامه هزینه ای نمی کنند و اگر خودش بتواند رضایتنامه اش را از پرسپولیس گیرد می توانند او را جذب کنند. اقدام امروز تمیروف بی ربط به این ماجرا نیست و این بازیکن به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده می خواهد جدا شود و خواهان گرفتن رضایتنامه اش است. 

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس