کد خبر 1408683
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
توضیح درباره بند عجیب قرارداد استراماچونی/ سمیعی: به رضایی گفتیم در زمانی خاص نهایت همکاری را با او داریم

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره بند عجیب قرارداد استراماچونی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، فرشید سمیعی درمورد اینکه ظاهرا در قرارداد استقلال با استراماچونی بندی آمده که باشگاه استقلال تمام جرائم را می‌پذیرد و حق شکایت در مراجع قانونی را از خودش سلب می کند، اظهار داشت: در این قرارداد غرامت ها و جرائمی در نطر گرفته شده که وقتی آگاهانه پرداخت غرامت و جریمه را در صورت عدم انجام تعهدات قبول می‌کنید، دیگر نمی‌توانید از حقوق قانونی خود استفاده کنید. 

وی اضافه کرد: معمولا در سال های گذشته کلیه باشگاه های ایرانی در پرداخت و انجام به موقع تعهدات خود مشکل داشتند، معمولا قراردادن اینگونه بندها در قرارداد طرف مقابل دردسرساز بوده و موجب خسران و تضییع حقوق باشگاه های ایرانی را فراهم کرده است. 

معاون حقوقی استقلال در خصوص اینکه قرارداد با استرا به شکلی بسته شده که این باشگاه چندان نتوانسته از خودش دفاع کند، گفت: دقیقا همین طور است. اگر در مهلت قانونی دو ماهه حقوق مربی پرداخت نشود، او می‌تواند اقدام کند. متاسفانه برخی مواقع باشگاه‌ها فکر می‌کنند به این دلیل که پس از منقضی شدن این مدت، مربی ای که کشور را ترک می‌کند قصد اقامه دعوی ندارد. در صورتی که وکلایش خیلی شیک اقدام کرده و کار خود را به موقع انجام می ‌دهند. به هیچ عنوان از حقوق قانونی خودشان نمی‌گذرند. 

بیشتر بخوانید:

جیبت را ببند و ذهنت را باز کن و قرارداد ببند

سمیعی درمورد مبلغی که باید استقلال به مربی ایتالیایی پرداخت کند، توضیح داد: با توجه به شکایت تاخیر و تادیه که هر روز افزایش پیدا می‌کند، تا امروز صبح بالغ بر یک میلیون و ۵۳۴ هزار یورو باید به وی پرداخت کنیم. 

وی درباره دلیل معافیت سیاوش یزدانی و حسین مرادمند، پاسخ داد: پدر محمد حسین مرادمند سابقه جهبه طولانی مدت دارد. او از این طریق می توانست معافیت اخذ کند منتهی وقتی مدارک در سامانه نظام وظیفه بارگزاری شد، چند ماه مورد قبول قرار نگرفت اما در نهایت کسری خدمت آورد و مجبور شد آن چند ماه را به خدمت اعزام شود. یزدانی نیز از معافیت کفالت استفاده کرد و توانست با جبران مدتی، کارت معافیت خود را دریافت کرد.

معاون حقوقی استقلال در گفت و گو با برنامه در انتهای الوند درباره وضعیت کاوه رضایی، عنوان کرد: او در تمرینات ما خیلی قوی ظاهر می‌شود. او در بلژیک تست پزشکی داد و مجدد به ایران آمد. همه کارها را انجام داده اما مسئله خانوادگی دارد که به زودی حل می‌شود. کار اداری مربوط به این موضوع به این شکل نیست که پس از امضای قرارداد با ما آن را گفته باشد. از ابتدا به ما هم اعلام کرد و ما هم گفتیم نهایت همکاری را می‌کنیم منتهی در زمانی خاص.  او هم قول داد در این زمان مشکل حل شود و بتواند تمام و کمال در خدمت باشگاه استقلال باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس