سردار عبداللهی

سردار عبداللهی با اشاره به حضور پررنگ ایران در نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی روسیه گفت: در حاشیه این نمایشگاه، قراردادهای همکاری بین ایران و کشورهای شرکت‌کننده منعقد خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح که در صدر یک هیأت بلندپایه دفاعی به مسکو سفر کرده است، در بدو ورود به فرودگاه ونوکووای مسکو طی سخنانی با اشاره به اینکه سفر هیأت دفاعی ایران، به دعوت ارتشبد «سرگئی شایگو» وزیر دفاع روسیه انجام شده است، اظهار داشت: اجلاس امنیت بین‌الملل با حضور مقامات بلندپایه نظامی و امنیتی کشورهای مختلف جهان، فرصت مناسبی برای همفکری در خصوص حل و فصل مسائل امنیتی در سطح جهانی خواهد بود.

سردار عبداللهی به اعلام مواضع جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی افتتاحیه این اجلاس اشاره و تأکید کرد: در حاشیه این نشست، دیدارهایی با مقامات دفاعی روسیه و دیگر کشورهای حاضر انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح به حضور پررنگ ایران در نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران امسال با راه‌اندازی غرفه و ارائه دستاوردهای نظامی، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه صنایع نظامی زیرمجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تازه‌ترین دستاوردهای حوزه دفاعی را عرضه کرده است، گفت: در حاشیه این نمایشگاه نیز قراردادهای همکاری بین ایران و کشورهای شرکت‌کننده منعقد خواهد شد.

سردار عبداللهی به شرکت ۱۴ تیم ایرانی در مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۲ اشاره و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران تقریباً از آغاز این مسابقات در همه دوره‌ها مشارکت داشته و امسال نیز علاوه بر اعزام تیم‌های زبده نیروهای مسلح، از پنج رشته این مسابقات میزبانی می‌کند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    5 25
    تجهیزات ایران مشتری ندارد مگر اینکه مفتی داده شود
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      19 1
      مفتی باید تو را بدن بری.
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      16 1
      منافق رذل! آب را بریز اونجایی که می‌سوزه.
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      12 0
      پس تحریم فروش تسلیحات و فشار سازمان ملل وغرب برای ممنوع بودن صادرات اسلحه و جیغ غربیها برای چیست
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      2 0
      پس چرا برجام را امضا میکنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس