کد خبر 1408587
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
ناامیدی ساپینتو از ستاره تیم مجیدی/ بمب آبی ها علیه بازیکن گران قیمت استقلال

۲ بازیکنی که در سمت راست استقلال برابر سپاهان به میدان رفتند نتوانستند نظر ساپینتو را جلب کنند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال هفته اول رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر را با شکستی غیرمنتظره برای هوادارانش به‌ پایان برد. البته برای این دیدار آبی‌های پایتخت بدشانسی‌های زیادی هم آوردند؛ از نرسیدن برخی ستاره‌های این تیم به‌دلیل محرومیت و مصدومیت و موانع دیگر تا برگزاری بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی که موجب شد استقلال بدون هوادارانش در تهران در دیدار نخست مقابل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به‌میدان برود و درنهایت ۳ امتیاز این دیدار را از دست بدهد.

بر همین اساس ساپینتو در این دیدار درحالی استقلال را ارنج کرد که در سمت راست زمین با مصدومیت صالح حردانی، این تیم به‌وضوح در این مسابقه با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده و در غیاب بک راست ملی‌پوش آبی‌ها، رضا میرزایی هرگز توقعات استقلالی‌ها و سرمربی این تیم را برآورده نکرده است. این درحالی است که یامگا هم که در پست وینگر راست و یک خط جلوتر از میرزایی استقلال را همراهی می‌کرد، نتوانست تا حد زیادی عملکرد درخشان فصل گذشته خود را تکرار کند تا او هم یکی از ناکامان استقلال در بازی با سپاهان لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:

چشمه گلزنی ستاره استقلال خشکید

با این حال مهم‌ترین نکته‌ای که برای بازی با ملوان از هفته دوم رقابت های لیگ برتر ذهن هواداران این تیم را به‌خود مشغول کرده، این است که آیا حردانی به‌طورحتم به این بازی می‌رسد یا خیر. بر همین اساس شنیده‌ها از تمرینات استقلال حکایت از آن دارد که این بازیکن ریزنقش با برطرف شدن مصدومیتش مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار مقابل ملوان نخواهد داشت و این موضوع به تصمیمات فنی سرمربی پرتغالی برمی‌گردد که آیا قصد دارد از این بازیکن در ترکیبش استفاده کند یا خیر. ضمن اینکه حردانی دو روز پیش نیز با انتشار یک استوری از آمادگی‌اش برای حضور در میدان خبر داده و احتمالا وی در بازی روز پنجشنبه جایگزین میرزایی شود.

این درحالی است که اگر قرار باشد میرزایی همزمان با حردانی به میدان برود، بازیکن فصل گذشته سپاهان یک خط جلوتر استقلال را در این دیدار همراهی کرده و جایگزین یامگا خواهد شد، هرچند در صورتی که قرار باشد در دیدارهای بعدی قایدی در سمت چپ زمین برای استقلال بازی کند، محبی می‌تواند در سمت راست منطقه هجومی این تیم، آبی‌پوشان را همراهی کند تا به این ترتیب کار برای حضور بازیکنانی مانند یامگا( که بازیکن ارزان قیمتی نیست) و میرزایی سخت و سخت‌تر شود.

گفتنی است با عقد قرارداد رسمی با بازیکنانی مانند محبی و قایدی و رسیدن آی‌تی‌سی این دو بازیکن و همچنین بازگشت رسمی مرادمند و یزدانی، دست ساپینتو برای ارنج تیمش در انزلی بازتر شده اما به‌نظر نمی‌رسد در همین بدو ورود، سرمربی پرتغالی قصد داشته باشد از همه این نفرات در ترکیب اصلی خود استفاده کند؛ چراکه از یک‌سو این نفرات در کارهای تاکتیکی روزهای اخیر همراه با این تیم حضور نداشته و طول می‌کشد تا در ترکیب این تیم جا بیفتند و از سوی دیگر بازیکنانی مانند قایدی و یزدانی از لحاظ بدنی مدت‌ها کار دارند تا به‌مرز آمادگی مطلوب برای همراهی استقلال در رقابت‌های لیگ برسند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس