قطر

معاون وزیر امور خارجه قطر پس از دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران در تهران با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تلفنی گفت وگو کرد.

به گزارش مشرق، محمد بن عبدالعزیز الخلیفی با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره روابط و همکاری دوجانبه بحث و گفت وگو کرد.

برپایه این گزارش، الخلیفی و گروسی علاوه بر بررسی روابط دوجانبه، بر نقش مهم آژانس بین المللی انرژی اتمی به ویژه تقویت تلاش ها برای منع اشاعه هسته ای تحت هدایت آژانس تاکید کردند.

گفت وگوی تلفنی الخلیفی و گروسی پس از آن صورت می گیرد که معاون وزیر خارجه قطر دو روز پیش با حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و علی باقری کنی معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران دیدار کرد.

الخلیفی سپس در توئیتی نوشت که در این دیدار با باقری کنی درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و به ویژه آخرین تحولات مربوط به بازگشت طرف ها به تعهدات خود در برجام با معاون وزیر خارجه ایران گفت و گو کرده است.

وزارت امور خارجه قطر هم در حساب کاربری خود در توئیتر با اعلام این دیدار و انتشار عکسی از مذاکرات هیات های دو کشور، نوشت: علی الخلیفی با علی باقری کنی در خصوص روابط دو جانبه و تحولات منطقه و بین الملل به ویژه تحولات مربوط به مذاکرات هسته ای گفت و گو کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    2 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس