ضیا عربشاهی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: لوکادیا یکی از بهترین مهاجمان خارجی ورود کرده به لیگ برتر است. امیدوارم هر چه زودتر کارهای انتقالش به پرسپولیس تمام شود و در بازی بعدی برای پرسپولیس به میدان برود.

سرویس ورزش مشرق _ شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران مهمان ذوب آهن اصفهان بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان یحیی گل محمدی با وجود عملکرد نسبتا خوب در این بازی ولی موفق نشدند قفل دروازه تیم ده نفره تارتار را باز کنند و با یک امتیاز راهی پایتخت شدند.

ضیا عربشاهی، بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگو با مشرق درباره این بازی اظهار داشت: تیم ذوب آهن با بازی دیروز نشان داد که یکی از تیم‌های خوب این دوره لیگ برتر است. شاگردان تارتار تقریبا از دقیقه ۶۰ ده نفره شدند و مجبور به بسته بازی کردن شدند. ولی باز هم  در ضد حملات عملکرد بسیار خوبی داشند. پرسپولیس نیز به وجود خریدهای جدید ترکیب بسیار خوبی داشت و با وجود مصدومیت چند بازیکن باز هم قدرتمند در زمین ظاهر شد. در مجموع بازیکنان پرسپولیس بازی خوبی انجام دادند. انشاالله رفته رفته تیم شرایط خوبی پیدا کند و بتواند در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

پرسپولیس قطعا به یک مهاجم دیگر احتیاج دارد/ لوکادیا یکی بهترین مهاجمان خارجی تاریخ لیگ برتر است

وی ادامه داد: در دو و سه هفته ابتدایی لیگ برتر تیم‌ها سعی می‌کنند ارزیابی کنند و به شناخت کافی از حریفان و تیم خود برسند. چند هفته زمان لازم است تا خریدهای جدید تیم‌ها خود را در تیم پیدا و شرایط ایده‌آل خود را در تیم پیدا کنند. یحیی گل‌محمدی در پنجره نقل و انتقالاتی یارگیری خوبی انجام داد. مهره‌های مناسبی به تیم اضافه و ۹۰ درصد از خواسته‌های گل‌محمدی تکمیل شد. البته پرسپولیس همچنان در خط حمله مشکلاتی دارد و مهاجمان پرسپولیس متزلزلند. در بازی دیروز مهاجمان عجله می‌کردند و در زدن ضربات نهایی دقت کافی را نداشتند.

عربشاهی افزود: اضافه شدن مهاجم جدید هلندی که بازیکن حرفه‌ای است و سابقه حضور در لیگ‌ های معتبر آلمان و انگلیس و هلند را در کارنامه خود دارد، می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. لوکادیا از لحاظ آماری و سابقه یکی از بهترین مهاجمان ورود کرده به لیگ برتر ایران است. امیدوارم هر چه زودتر کارهای انتقالش به پرسپولیس تمام شود و در بازی بعدی برای پرسپولیس به میدان برود و دل هواداران را شاد کند. آمدن لوکادیا به پرسپولیس باعث به وجود آمدن رقابت در بین مهاجمان پرسپولیس می‌شود و سطح کیفی بازیکنان با گذشت زمان بالاتر می‌رود.

پرسپولیس قطعا به یک مهاجم دیگر احتیاج دارد/ لوکادیا یکی بهترین مهاجمان خارجی تاریخ لیگ برتر است

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس باز هم نیاز به جذب مهاجم دارد، گفت: پرسپولیس قطعا به جز لوکادیا به خرید یک مهاجم دیگر احتیاج دارد تا در مواقع مصدومیت و محرومیت کمک کننده تیم باشد. در زمینه جذب مهاجم، مدیریت باشگاه کمی متزلزل بود. متاسفانه در این دوره نقل و انتقالات، رسانه‌ای شدن زودهنگام مذاکره با مهاجمان باعث شیطنت ایجنت‌ها می‌شد و ایجنت‌ها قیمت بازیکنان را بالاتر از قیمت واقعی آنها اعلام می‌کردند و مذاکرات بهم می‌خورد. همین موضوع باعث بدبینی هواداران به مدیریت باشگاه شده، در صورتی که مدیریت باشگاه با زحماتی که می‌کشد، در درجه اول خواهان شاد کردن دل هواداران و در درجه دوم به دنبال قهرمانی تیمشان هستند. در خصوص جذب مهاجمان، شیطنت از سمت ایجنت‌ بازیکنان است و کار را برای مدیریت باشگاه سخت کردند. خوشبختانه مدیریت با جذب لوکادیا اعتماد هواداران را جلب کرد.

عربشاهی در پایان عنوان کرد: وجود مهاجمان بیشتر علاوه بر افزایش رقابت در بین مهاجمان، باعث بهبود شرایط روحی روانی تیم می‌شود. انشاالله باشگاه یک مهاجم دیگر جذب کند و آقای گل‌محمدی از لحاظ نبودن مهاجم در مضیقه نباشد. در این صورت دست یحیی برای انتخاب مهاجم باز است و می‌تواند از گزینه‌های متفاوتی در خط حمله خود استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    4 1
    به گرد پای مهدی طارمی که نمی رسه
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    4 0
    انصافا بعد بازی ذوب آهن ،اخراج بازیکنشان و نگرفتن پنالتی مسلم برای این تیم نباید پرسپولیسیهای عزیز دغدغه ای داشته باشند دا ور همیشه در صحنه کمبود مهاجم. مدافع .هافبک و حتی مربی را انجام می دهد
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    6 0
    پول این ملت. باشگاهی که نتواند درآمدزایی کند و برای خود بازیکن بخرد
  • رامین IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    3 1
    پول بیت المال
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    2 0
    اون تمیروف احمق بندازین بیرون تو رو قرآن
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    داور ها مهاجم تاثیرگذارتر پیروزی هستن
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    بهترین مهاجم البته بعد از تمیروف خخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس