کد خبر 1407892
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
پیشکسوت پرسپولیس: ناهماهنگی در هفته اول طبیعی بود/ این پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تساوی روز گذشته این تیم مقابل ذوب‌آهن واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، محمود کلهر درباره تساوی روز گذشته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: معمولاً در لیگ‌ها شرایط به گونه‌ای است که بازی‌های اول خیلی خوب در نمی‌آید و چنگی به دل نمی‌زند. در بازی پرسپولیس هم یکسری ناهماهنگی‌ها وجود داشت اما در همه خطوط، پرسپولیس خوب بازی کرد و این مسئله این نوید را می‌دهد که در آینده شرایط خیلی هم بهتر از این شود. پرسپولیس نفرات خیلی خوبی دارد و در همه خطوط بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند. در پرسپولیس بازیکنان کلیدی حضور دارند و این موضوع نشان می‌دهد که پرسپولیس توانایی قهرمانی دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: از حق نگذریم تیم ذوب‌آهن خیلی بسته بازی کرد اما روی ضد حملات خطرناک بودند. بازی در نیمه دوم بیشتر در  اختیار پرسپولیس بود اما به گل نرسیدند. در نیمه دوم پرسپولیس روند بهتری داشت و بازیکنانی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و گولسیانی عملکرد خیلی خوبی داشتند. به نظر من پرسپولیس در همه خطوط بدون اشکال بود اما  اگر یک مهاجم دیگر بگیرد به نظرم شرایط بهتر هم می‌شود. مهدی در خط حمله تنها  است و یک مهاجم قدبلند کنار او می‌تواند وضعیت خط حمله را بهتر کند. 

بیشتر بخوانید:

جدول لیگ برتر در پایان هفته نخست؛ استقلال قعرنشین شد! +نتایج کامل

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که نقطه قوت سرخ‌پوشان در بازی دیروز را چه چیزی می‌دانید، عنوان کرد: به نظر من پرسپولیس در خط دروازه و خط دفاع عملکرد خیلی خوبی دارد و در آینده این وضعیت بهتر هم خواهد شد. بازیکنان باید در خط جلو وضعیت بهتری رقم بزنند و از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند. چرا که یک تیم برای نتیجه‌ گرفتن باید خط حمله خوب داشته باشد. البته شنیدم مهاجم جدیدی که به پرسپولیس آمده وضعیت خوبی دارد و امیدوارم که روند خوبی هم در پرسپولیس داشته باشد تا بتواند به این تیم کمک کند. 

کلهر در خصوص بازی هفته آینده این تیم مقابل فولاد اظهار داشت: به هر حال  همه بازی‌ها سخت است و تیمی مثل پرسپولیس که می‌خواهد قهرمان شود باید همه تیم‌ها را ببرد. پرسپولیس دیروز خیلی خوب توپ را در زمین می‌چرخاند و امیدوارم که در خط حمله هم از موقعیت به دست آمده بهتر استفاده کنند. امتیاز بازی‌های اول بسیار مهم است و این موضوع می‌تواند در آینده بسیار تأثیرگذار باشد. به نظر من فولاد تیم بسیار خوبی است اما در دفاع با مشکلاتی روبه‌رو است که می‌شود از آنها استفاده کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجيد IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 3
    قطعاً تمام تيم هاي شهرستاني مقابل پرسپوليس بسته بازي ميكنند و اغلب به تساوي راضي هستند و تاتار هم انصافا با بضاعتي كه داشته تيم سرسختي ساخته، اين بازي بزاريد در مقابل تيم هايي كه با سرمربي استقلالي مقابل استقلال بازي ميكنند.
  • حسین MD ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    تیتر خبر با محتوای آن سازگاری نداره نوشتید واکنش پیشکسوت پرسپولیس به بازی ضعیف این تیم ولی در متن خبر این پیشکسوت محترم از بازی پرسپولیس تعریف کرده و در کل نگاه مثبتی به عملکرد شاگردان یحیی داشته.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    اتفاقا بازی خوبی رو از پرسپولیس دیدیم آمار بازی مالکیت بالای۷۰دزصد بیش از ۶۰۰پاس مشکل اصلی پرسپولیس مثل سال قبل نداشتن تمام کننده هست که به مدیریت برمیگرده که باید جواب بده چرا مهاجم اینقدر دیر جذب شد که ب بازی اول لیگ نرسید؟؟؟!!!
  • حسین IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    خواهش میکنم اظهار نظر الکی نکنید پرسپولیس پارسال مربی نداشت امسال هم ندارد اگر تمام بازیکنان خوب کشور راهم به گل محمدی بدهید هیچ نمیشود
  • حسین IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    بازی افتضاح پرسپولیس مربی ندارد
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 1
    چه تیتر بی ربطی! کی گفته پرسپولیس ضعیف بازی کرد؟! جالبه که در همین یادداشت پیشکسوت پرسپولیس گقته تیم در همه خطوط خوب بازی کرد!!!
  • ES ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    2 0
    بولینگ بدون بابامسعود هیچی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس