بازیکن ذوب‌آهن: داور پنالتی ما را نگرفت/ با این قضاوت همه ذهن‌ها منحرف می‌شود

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داور پنالتی ما را نگرفت و باعث شد شرایط مسابقه کاملا تغییر کند.

به گزارش مشرق، آرمان قاسمی پس از تساوی ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی را باید می‌بردیم، اما پنالتی‌مان را نگرفتند و شرایط مسابقه کامل تغییر کرد، اما اگر همان صحنه در محوطه جریمه ما رخ می‌داد، حتما پنالتی می‌گرفتند. جالب است که بنیادی فر صحنه را دیده و گفته است بازیکن ذوب آهن حریف را هل داده است، اما من فیلم را دیدم که اصلا بازیکن ما دست به یار حریف نزد.

وی ادامه داد: حالا کارشناسان سریع فیلم را می‌بینید و نظر می‌دهند. علی خسروی که بچه محل ما است اولین نفر می‌گوید که هیچ اتفاقی نیفتاده و داور درست گرفته است. متاسفانه تا زمانی که VAR به فوتبال ما نیاید همین معضلات و مشکلات وجود دارد. در صحنه اخراج بنیادی فر نظرش را برگرداند و نمی‌خواست کارت بدهد، اما بازیکنان پرسپولیس اعتراض کردند و کارت زرد دوم را داد.

بازیکن ذوب آهن عنوان کرد: همه ذهن‌ها با این حرکت منحرف می‌شود و با خود می‌گوییم وقتی ما اعتراض می‌کنیم کارت می‌دهید و آنها هم اعتراض می‌کنند، باز هم ما را جریمه می‌کنید. متاسفانه سال گذشته هم از داوری لطمه دیدیم و اگر اشتباهات داوری رخ نمی‌داد می‌توانستیم جزو ۳، ۴ تیم بالای جدول باشیم.

قاسمی تاکید کرد: امیدوارم همین هفته اول درس عبرتی برای همه باشد و یاد بگیریم که در شرایط برابر مسابقه دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حميد TR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    7 1
    خيلي پررويي بابا ..بازي رو بايد ميبردين؟.
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    7 1
    این یارو وسط بازی هم زیادی حرف می زد،بازیکن شون سوار دفاع پرسپولیس شده، حرف مفت نزن،
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    1 9
    هنوز نفهمیدی در فوتبال ایران داور یار غار پرسپولیسه اگه استقلال سال قبل قهرمان شد قدرتر از بهانه ها و ناداوریها بود سرتو درد نیار یحیی دلال امسال هر جور شده جام می گیره
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    1 6
    با سلام انشاءالله که قراربه تکرار بی عدالتیهای ۵ساله نباشد .این بازی خیلی بوداربودو یاداور سالهای نکبت بی عدالتی وناورزشی ۵ساله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس