کد خبر 1407486
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
پیروزى درخشان شاگردان مرفاوى مقابل میزبان/ قهرمانی تیم ملی جوانان ایران در کافا

تیم ملی جوانان ایران در آخرین دیدار تورنمنت کافا میزبان این رقابت‌ها را با اقتدار شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی جوانان ایران پس از کسب دو تساوی و یک برد، در چهارمین و آخرین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیای مرکزی( کافا) که در تاجیکستان برگزار شد، با پیروزی ۴ بر صفر میزبان رامغلوب کرد.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی بازی را تهاجمی آغاز کردند تا خیلی زود و در دقیقه ۹ به گل برسند. امین حزباوی کاپیتان تیمملی از روی نقطه کرنر این گل را به ثمر رساند و سفیدپوشان را پیش انداخت.

۶ دقیقه بعد سعید سحرخیزان روی یک ضدحمله سرعتی دروازه میزبان را باز کرد. سپس نوبت به امیررضا اسلام طلب رسید که روی یک حرکت انفرادی زیبا، در دقیقه۲۵ گل سوم را وارد دروازه تاجیکستان کند.

تیم ملی در نیمه دوم به اداره بازی پرداخت اما بازهم صاحب موقعیت شد تا در دقیقه ۸۲ امیر شهیم از روی نقطه پنالتیگل چهارم را به ثمر برساند.

با این پیروزی، تیم ملی جوانان با کسب ٨ امتیاز از ٤ بازی، عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیای مرکزی را به دست آورد. شاگردان مرفاوی بدون شکست و با ۱۲ گل زده مسابقات را بالاتر از ازبکستان و تاجیکستان به اتمام رساندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس