کد خبر 1407109
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
مدیران پرسپولیس صدای همه را درآوردند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه با خنثی بودنشان در روزهایی که همه تیم‌ها به فکر تقویت هستند، صدای همه را دراوردند.

به گزارش مشرق، امیرحسین اصلانیان روز پنجشنبه در گفت‌وگویی در مورد شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:‌ اگر آقایان شو بازی کردنشان تمام شد، حالا یک کاری انجام دهند. وقتی یکسری صحبت می‌کنند که انگار خوب عمل کردند و یا تیم را کهکشانی بستند، به شعور مخاطب توهین می‌کنند. احساسات هواداران بازیچه دست آقایان نیست که با آن بازی کنند.

وی افزود: پرسپولیس الان مهاجم می‌خواهد. من بازی‌های تدارکاتی پیش فصل را دیدم. پیگیر پرسپولیس هم هستم. این تیم در خیلی از نقاط بازیکن دارد. نفرات خوبی هم جذب کرده اما پازل تیم تکمیل نیست و بازیکن می‌خواهد. اول باید یک مهاجم خیلی خوب جذب شود که از نان شب هم واجبتر است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تاخیر در روند جذب مهاجم تاکید کرد: واقعا شرایط به نحوی شده که شبهاتی را ایجاد می‌کنند. اگر بخواهیم موشکافانه دقت کنیم، بی دلیل نیست که روند نقل و انتقالاتی به تاخیر افتاده است. آقایان بحث «پورسانت» را کنار بگذارند و برای دل هوادار هم که شده بازیکن بگیرند.

اصلانیان تاکید کرد: اگر مدیریت و کادر فنی تعامل کامل داشتند تا الان مهاجم را گرفته بودیم. مردم و هواداران باهوش هستند و می‌فهمند که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.   کوتاه بیایید و برای دل مردم هم که شده بازیکن جذب کنید.  

مدیران پرسپولیس صدای همه را درآوردند

وی با اشاره به زمان حضورش در پرسپولیس گفت: به نظر من مدیریت اگر مشاور ورزشی خوب کنارش داشت تا الان چندبار جذب مهاجم را نهایی کرده بود. درویش در سایپا سابقه مدیریت دارد و با شرایط آشناست. او مدیر غیر فوتبالی نیست اما باید کنارش افراد فوتبالی باشند. زمان حضور ما در دوره مدیریت غمخوار، اصلا بگوویچ نمی‌دانست چه بازیکنی جذب می شود بلکه مدیریت همه را خودش انجام می داد.

پیشکسوت سرخپوشان در پاسخ به این پرسش که آیا می شود به مهاجمان فعلی تیم دلخوش کرد، گفت: مهاجمان خوبی داریم اما آنها جوان هستند. اگر آنها گل بزن بودند پارسال می زدند که قهرمان می شدیم. پرسپولیس باید با جذب مهاجم تکمیل شود.

اصلانیان در رابطه با شانس موفقیت پرسپولیس در لیگ بیست و دوم تاکید کرد: اگر مهاجم بگیریم می‌توان به قهرمانی امیدوار بود اما اگر نگیریم نمی توانیم توقع داشته باشیم که تیم قهرمان شود. این مهاجم است که گل می زند و امتیاز می آورد.  

وی در مورد تیم های مدعی امسال گفت: سپاهان که در نقل و انتقالات کولاک کرد و نفرات خوبی جذب کرد. استقلال هم تیمش را تکمیل کرد و تراکتور هم خارجی های خوبی به خدمت گرفت. پرسپولیس هم نقل و انتقالات را خوب شروع کرد اما به یکباره نقل و انتقالات متوقف شد تا تیم های دیگر سبقت بگیرند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رمضانی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 0
    مهاجم حرفه ای باکلاس ، آزمون پس داده ، دیاباته معرفی شد دلال بزرگ آقایحیی تایید نفرمودند احتمالا پورسانتش کم بوده فردا ی تمیروفی با شرایط پورسانتی بهتر جذب می کنند جای نگرانی نیست
    • رمضانی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      1 1
      دلال های آبی از دوره شیخ فرناز شروع شد و کل لیگ را با زد و بند به لجن کشیدن. قایدی را دادن به عربها و یک میلیون دلار که میشود ۳۰ میلیارد تومن، از عربها گرفتن و فوتبال طفلک را خراب کردن. مافیای آبی امسال هم لیگ را رها نکردن و ۹ مهاجم آوردن، با حق دلالی هنگفت.
    • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      0 0
      ی چی بگید منطقی و محکمه پسند فرهاد از جیب خودش استقلال را می چرخوند ولی یحیی دلال با شگرد خاص و منحصربفردش بازیکن درجه 2 و 3 را همچی غالب باشگاه و هوادار ممکنه که بجای انتقاد تازه رگ گردن هم براش کلفت می کنید عجله نکنید آخر فصل نظراتتون رو مرور کنید و قضاوت
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 0
    تیم استقلال با داشتن ۶ تا مهاجم محلی را خریده و الان داره با مهدی قاییدی قرارداد امضاء می‌کنه. اونوقت مدیران پرسپولیس..
    • Perspolis IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      0 0
      جالبه که تو ۲ ماه هیچ غلطی نکردن و حالا که لیگ شروع شده قول مهاجم میدن # اخراج درویش و محمدی
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      0 1
      اگر درویش حیا داشت که تا الان حداقل ۱۰ بار خودش از تیم جدا شده بود نامرد
  • امیری IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 1
    درویش فوق العاده بی عرضه اس. یه کیسه ای را هم آورده کنارش محمدی را معاون خودش کرده که کسی از کارشون سر در نیاره. الان اولین بازی لیگ فردا شروع میشه، آقایان خائن پس کجاست مهاجم؟؟
  • zohreh IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 0
    مردم پرسپولیسی ایران الاستقلالی ها را از پرسپولیس بیرون کنید. هواداران این لیگ دلال های کثیف الاستقلال مجیدی عروس عرب است. تظاهرات علیه دلال های الاستقلالی باید شروع شود. کثافتهای الاستقلالی فوتبال ایران را کثیف کرده اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید بداند الاستقلال کثیف است و دلال های الاستقلالی شده اند همه کاره در فوتبال ایران.
    • پرسپولیس کبیر IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      0 0
      آدم فروشی میکنن! وطن فروشی میکنن! به صفحه ی بازیکن خارجی میرن که به ایران نیا! دیروز جلوی درب باشگاه بودم و آقای عربشاهی یه سری توضیحات دادن که بازیکن ۲۰۰ هزار دلاری رو کاری میکنن که میگه یک میلیون دلار میخوام! بهشون پیغام میدن که نرید پرسپولیس چون نیمکت نشین میشید و امثال اینها! اینا به معنای واقعی خائن هستن! از جاسوسی برای النصر عربستان تا رفتن به صفحه ی بازیکنان!
  • سیمین IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    خدا ازتون نگذره آقای درویش و محمدی که تیم رو بدون مهاجم گذاشتید. فقط بترسید از روزی که خدای نکرده تیم یه باخت بیاره؛ اون موقع متوجه میشید تو کدوم باشگاه بودید و به چند میلیون نفر خیانت کردید.
  • تخت جمشید IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    سایت قطره دروغگوترین سایت ایران در حوزه ی ورزش هست.
  • مانی IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    من دهه شصتی هستم. چه بازیکنان با تعصبی داشتیم! عابدزاده؛ نادر محمدخانی؛ پیروانی؛ رضا شاهرودی؛ نعیم سعداوی؛ زنده یاد میناوند؛ کریم باقری؛ کاویانپور؛ مهدی مهدوی کیا و برادرش هادی؛ علی دایی و خیلی های دیگه که نسل امروز یادشون نیست! جالبه که همگی ملی پوش هم بودن! حمید استیلی؛ نیمانکیسا! کجا رفت اون تعصب و غیرت که برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس میومدن! یادمه تو تمرین علی آقا پروین وقتی میدید بازیکن کم کاری میکنه فحش میداد و سرعت بازیکن بیشتر میشد😂 یادش بخیر
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    از دیروز ۱۰ تا خبر زدن که بازیکن برزیلی قطعی شد" بعدش میگن بازیکن هلندی قطعی شد" دوباره میگن در لحظه ی آخر برزیلی منتفی شد" هوادارو چی فرض کردید؟ آقای درویش و محمدی چقدر شما احمقانه رفتار میکنید" لیگ آغاز شد و شما هنوز بازیکن نیاوردید" کثیف ترین و بی عرضه ترین مدیر و معاون باشگاهی که دیدم شمایید" # اخراج محمدی درویش"
  • zohreh IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    شهریار مغانلو باید برگردد پرسپولیس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس