کد خبر 1406808
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
غیبت ستاره استقلال مقابل سپاهان قطعی شد/ آبی‌ها به دنبال ITC بمب نقل و انتقالات

بازیکن کلیدی تیم فوتبال استقلال در اولین بازی فصل این تیم غایب خواهد بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال روز جمعه بیست و یکم مرداد، در بازی افتتاحیه لیگ بیست و دوم میزبان سپاهان خواهد بود.

صالح حردانی مدافع-هافبک استقلال که در جریان آخرین دیدار دوستانه پیش فصل برابر هوادار از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد، در بازی با شاگردان مورایس غایب است. کادر پزشکی تیم در تلاش است تا این بازیکن برای بازی بعدی مقابل ملوان به مرز آمادگی برسد. رضا میرزایی و کوین یامگا بازیکنانی هستند که می‌توانند جای حردانی را در این پست، پر کنند.

بیشتر بخوانید:

شروع خوش یمن برای استقلال

ضمن اینکه محمد حسین مرادمند نیز به دلیل نداشتن مجوز پایان خدمت، فعلا قادر به همراهی تیم در مسابقات نیست. البته مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا با کسب مجوزهای لازم از سازمان نظام وظیفه، زمینه حضور مرادمند در ترکیب تیم را فراهم کنند اما به هرحال این بازیکن با شرایط فعلی نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود.

باشگاه استقلال پس از توافق با سانتاکلارا بر سر انتقال محمد محبی، در تلاش برای واریز پول به حساب این باشگاه پرتغالی و نهایی کردن عقد قرارداد است. حتی ممکن است این مبلغ از طریق باشگاه شارلوا به خاطر انتقال امیرحسین حسین‌زاده، پرداخت شود. قرارداد محبی یکساله و به صورت قرضی خواهد بود اما استقلال به دنبال این است که همکاری با این بازیکن را در فصل بعدی نیز ادامه بدهد.

در صورت واریز مبلغ انتقال محبی، قرارداد او امضا خواهد شد.‌ مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند این اتفاق طی امروز و فردا بیفتد و سپس برای دریافت ITC او اقدام کنند تا در صورت نیاز ساپینتو، وینگر جوان مشکلی برای بازی مقابل سپاهان نداشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    ....ید تو معنی ستاره. به هرکسی میگید ستاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس