رئیسی

رئیس جمهور گفت: تعالی ایران جز در سایه اطلاع‌رسانی منصفانه به دست نخواهد آمد و روز خبرنگار مجالی برای پاسداشت حقیقت‌جویی، شفافیت و حق مردم بر دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار تصریح کرد: اینجانب با گرامیداشت این مناسبت، از همه مرزداران حقیقت و مجاهدان عرصه تبیین و آگاهی، قدردانی نموده و تقارن معنادار روز خبرنگار امسال را با عاشورای حسینی، تاکید مضاعفی بر وظیفه آگاهی بخشی اصحاب قلم و جهاد تبیین آنان می‌دانم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای قدردانی از کوشش کسانی است که در عرصه تبیین، آگاهی‌بخشی و پاسداری از حقیقت خستگی نمی‌شناسند.

در روزگاری که بدخواهان انقلاب اسلامی با تحریف و روایتگری مغرضانه به نبردی جدی و مستمر با حقیقت برخاسته‌اند، نقش اصحاب رسانه، در ایستادگی در برابر امواج تخریب، دروغ و فریب، بیش از همیشه مهم است.

توسعه و تعالی ایران اسلامی و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری معظم، بی‌تردید جز در سایه نقش‌آفرینی مؤثر رسانه‌نگاران گرانقدر و اطلاع‌رسانی منصفانه و مسئولانه به دست نخواهد آمد.

روز خبرنگار، علاوه بر گرامیداشت مسئولیت و جایگاه مهم خبرنگاران، مجالی برای پاسداشت حقیقت‌جویی، شفافیت و حق مردم بر دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات است.

اینجانب با گرامیداشت این مناسبت، از همه مرزداران حقیقت و مجاهدان عرصه تبیین و آگاهی، قدردانی نموده و تقارن معنادار روز خبرنگار امسال را با عاشورای حسینی، تاکید مضاعفی بر وظیفه آگاهی بخشی اصحاب قلم و جهاد تبیین آنان می‌دانم.

امیدوارم خبرنگاران عزیز، به تاسی از پیام‌آور بزرگ واقعه عاشورا، حضرت زینب کبری (س) در رساندن پیام حق به گوش مردم، موفق و ثابت‌قدم باشند.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 2
    بله کاملا موافقم
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 1
    دقیقا
  • DE ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    بخصوص خبرنگارها
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    بفرمایید در مورد مذاکرات چقدر اطلاع رسانی شفاف به ملت داشتید؟
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    خبرنگاری جهاد است و خبرنگار متعهد به کشور و مردم، مجاهد فی سبیل الله. روزتان گرامی و اجرتان با خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس