کد خبر 1406263
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
توقیف سه فروند قایق قاچاق دام در آب‌های قشم

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف سه فروند قایق حامل دام زنده قاچاق و دستگیری هفت قاچاقچی در آب‌های جزیره قشم خبر داد.

به گزارش مشرق، مجتبی قهرمانی اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران دریابانی موفق شدند سه فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی با بیان اینکه این محموله‌های قاچاق شامل ۸۹ راس دام به ارزش تقریبی ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: در این عملیات هفت نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند که با صدور قرار تامین کیفری در بازداشت به سر می‌برند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق‌های تندرو این محموله‌های دام زنده را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند، گفت: با اقدام به موقع دستگاه قضایی و عملیات ضربتی ماموران دریابانی، از خروج این محموله‌های ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در مبارزه با پدیده شوم قاچاق هرگز کوتاه نخواهد آمد و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجد IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 2
    انقدر میگن کشورهای حوزه خلیج فارس وضعشون بهتر از ماست از بس از ایران قاچاق میشه اونجا. قضیه اینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس