خبرنگاران یاریگر دستگاه دیپلماسی در دفاع از منافع ملی هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: خبرنگاران یاریگر دستگاه دیپلماسی در دفاع از منافع و امنیت ملی در عرصه سیاست و روابط خارجی هستند.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت روز خبرنگار در صفحه شخصی خود نوشت: روز خبرنگار فرصتی برای پاسداشت تلاش‌های شبانه‌روز ی خبرنگاران سخت‌کوشی است که عشق و تعهد خود را به ایران و اسلام عزیز در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از ولایت، حرم و حریم منافع و امنیت ملی، ادای رسالت جهاد تبیین، اطلاع رسانی و مقابله با دیکتاتوری رسانه‌ای دشمنان اثبات کرده‌اند.

وی افزود: مردان و زنان مسؤلیت پذیر و وظیفه شناسی که ندای مظلومیت و حقانیت ملت شریف ایران را به گوش جهانیان می‌رسانند. همچنین یاریگر دستگاه دیپلماسی در دفاع از منافع و امنیت ملی در عرصه سیاست و روابط خارجی هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: همزمان با عاشورای حسینی و نیز آغاز ایام مصیبت و مأموریت پیام رسان حماسه کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها، به روح بلند شهدا و سفرکردگان خبرنگار و دیپلمات درود می‌فرستم و برای خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه، خبر و قلم دوام سلامتی و مزید عزت و توفیق مسئلت می‌کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس