کد خبر 1406231
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
یحیی با عادت بدش مشکل درست می کند/ مهاجم سابق پرسپولیس برزیل به دنیا می آمد بهترین بازیکن جهان می‌شد

هافبک متعصب و دونده پرسپولیس در دهه ۶۰ معتقد است بحث خرید مهاجم حواشی زیادی در آستانه لیگ برتر برای این تیم به وجود آورده است.

به گزارش مشرق، رحیم یوسفی ضمن بیان این جمله، افزود: در اینکه پرسپولیس یک مهاجم گلزن می خواهد بحثی نیست اما به نظرم این موضوع آرامش را از تیم گرفته است.

وی ادامه داد: باشگاه در همان شروع فصل نقل و انتقالات چند ستاره شناخته شده خرید که همه تیم ها دنبال آنها بودند. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و... را خرید و پرسپولیس را تقویت کرد. در بحث خرید مهاجم خارجی به نظر می رسد یکسری مسائل به وجود آمده و جلوی این اتفاق را گرفته باشد.

هافبک اسبق پرسپولیس افزود: یحیی گل محمدی متأسفانه یک عادت نه چندان خوب دارد و برخی مسائل را که می توان با گفت و گوی رودررو با مدیرعامل حل و فصل کرد را به رسانه ها می کشاند. اینکه شما مهاجم می خواهید و بعد آن را در رسانه ها مطرح می کنید به نوعی مدیریت را تحت فشار قرار می دهد و شاید هم وادار به واکنش منفی می کند.

یوسفی تصریح کرد: من وکیل مدافع رضا درویش هم نیستم. او را از دهه ۶۰ می شناسم اما در حال حاضر تیم پرسپولیس برای من رحیم یوسفی اهمیت دارد. ما با افتخار پیراهن این تیم را بدون پول و قرارداد آنچنانی پوشیدیم و منتی هم نداریم. امروز هم به هر جایی رسیدیم یا چهار نفر ما را می شناسند به لطف تیم بزرگ پرسپولیس است. اگر هم حرفی می زنیم به خاطر موفقیت این تیم است.

بیشتر بخوانید:

۶ پرسپولیسی بازی با ذوب آهن را از دست دادند

وی با اشاره به محرومیت دو جلسه ای یحیی گل محمدی در شروع لیگ بیست و دوم یادآور شد: سرمربی پرسپولیس باید با آرامش در این تیم کار کند. شما هیچ تیم یا باشگاهی را در ایران پیدا نمی کنید که همه خواسته های سرمربی را ۱۰۰ درصد تأمین کرده باشد. اینجا ایران است و ما الهلال، السد یا فلان تیم ژاپنی و کره ای نیستیم. باید واقع بین باشیم و با برخی مشکلات ریز کنار بیاییم. اینکه هر مدیری که می آید با او به مشکل بخوریم درست نیست. تیم بی دلیل به حاشیه می رود و خود سرمربی هم متضرر می شود. چرا باید یحیی گل محمدی در ۲ بازی ابتدای فصل که ۶ امتیاز هم در بر دارد باید محروم باشد؟ فصل گذشته هم او چند بازی محروم شد و پرسپولیس تاوان داد. او الان دیگر مربی کم تجربه ای نیست و باید از اشتباهات گذشته درس گرفته باشد. این پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و باید قهرمان شود اما در روزهای گذشته بیشتر درگیر بحث های حاشیه ای بوده است و این قشنگ نیست. من و امثال من نگران پرسپولیس هستیم چون جوانی خود را در آن سپری کردیم. دنبال چیزی هم نیستیم و هر حرفی هم می زنیم از سر دلسوزی است.

یوسفی در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس مهاجم می خواهد و شکی هم نیست. زمانی در این تیم مهاجمان بزرگی بازی می کردند. یکی مثل ناصر محمدخانی که اگر در برزیل به دنیا می آمد بهترین بازیکن جهان می شد. هر هفته کلی تماشاگر به استادیوم می آمد تا دریبل های سرعتی ناصررا تماشا کنند. همین طور علی دایی که شناسنامه بین المللی فوتبال ایران است و تمام دنیا او را می شناسند یا فرشاد پیوس که هنوز گلزن مادرزاد روی دستش نیامده است. مهدی طارمی که این روزها در اروپا و تیم پورتو می درخشد با پیراهن پرسپولیس به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد. بنابراین در پرسپولیس باید بهترین مهاجمان بازی کنند اما نه با جار و جنجال و حاشیه!

وی از مهدی عبدی هم اسم برد و خاطرنشان کرد: مهدی عبدی یک استعداد ناب است. او در بازی های دوستانه اخیر پرسپولیس هم گل زده و فصل گذشته نیز بدون پنالتی ۷ گل زد. باید به این جوان اعتماد کرد تا مثل گذشته که در نیمه نهایی و فینال آسیا گل زد باز خوش بدرخشد. مطرح کردن تکراری و دائمی اسم مهاجم خارجی شاید روی عملکرد این جوان و سایر مهاجمان پرسپولیس نیز تأثیرمنفی بگذارد و باید مراقب این مسئله بود.

یوسفی در خصوص پیش بینی اولین دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن نیز گفت: بازی در اصفهان در سال های اخیر به ویژه برای پرسپولیس خیلی سخت شده است ضمن آن که یحیی گل محمدی هم به دلیل محرومیت نمی تواند لب خط تیمش را هدایت کند. شاید غیبت سرمربی پرسپولیس روی عملکرد این تیم تأثیرمنفی بگذارد ولی امیدوارم تیم محبوبم بتواند در اولین دیدار خودش در لیگ بیست و دوم استارت خوبی زده و با ۳ امتیاز شیرین اصفهان را ترک کند. پیروزی در اولین مسابقه خیلی می تواند به موفقیت پرسپولیس در ادامه راه لیگ برتر کمک کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    1 0
    اصلا انگار گلمحمدی در حد تیمهای بزرگ نیست
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      0 0
      به درد همون شهرخودرو یا پیکان میخوره.
    • رمضانی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      0 0
      کیسه تا اراده میکنه فورا مهاجم میاره اما پرسپولیس دو ماهه حتی یک مهاجم نتونسته بگیره! این بی عرضه بودن درویش ملعون و خل محمدی را آشکار میکنه!
    • آریا IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      0 1
      آقای یوسفی پرسپولیس ۵ بازی ابتدایی بسیار سختی داره و با کدام مهاجم میخواد ۳ امتیازها را جمع کنه؟؟؟؟ با مهاجمان مصدوم و گل نزن؟؟؟ ما حتی ۱ تمام کننده نداریم. اینکار مشکوک نیست؟ چرا فقط پرسپولیس نمیتونه مهاجم بگیره؟؟ پاسخ این سوالات رو چه کسی باید بده؟؟ مگه معاون حقوقی پرسپولیس یکماه پیش نگفت بزودی یه مهاجم به تیم اضافه میشه؟ پس چی شد؟
  • حميد TR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    1 0
    يادش بخير اقا رحيم چقدر تو زمين ميدوييد ميجنگيد چه غيرتي واقعا الان با اين بازيكنا كه ما ميبينيم اينا راحت بالاي ٣٠ميليارد ميارزن ضيا عربشاهي محسن اشوري رحيم يوسفي ناصر محمد خاني كه راحت بايرن ميتونست بازي كنه بي نظير بود تو دريبلينگ…چه سرعتي چه هوشي اصلا طارمي و سردار و اينا صفرن مقابل ناصر محمد خاني …حيف زود به دنيا اومدن اين عزيزا
    • مرصاد IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      0 0
      آره والا. خود آقا فرشاد پیوس یک تیمو به هم میریخت. احمدرضا عابدزاده که خودش یه دفاع آخر بود و به تیم روحیه میداد. تو استقلالم صمد مرفاوی و روشن.
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    عادت بد دلالی
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    آقا رحیم به درستی واقعیت را بیان کرد.هیج موقع ندیدیم یحیی از مدیریت راضی باشد .همیشه نق می زند و این کاراو روی اعصاب تماشاگران رژه میرود. بهترین بازیکنان راداری پس بیا با آنها کار کن ونتیجه بگیر وهرروز با مدیرعامل کل کل نکن . مگر تهیه این همه پول میلیاردی کارراحتی هست. شما زحمت بکش قدری از پول 40میلیاردی خودتت را کم کن تادرویش یک مهاجم درجه یک بخرد.
  • فواد IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    یحیی مدیریت حاشیه نداره.همه چی روب جرایدمیکشه.برخلاف برانکوک اصلاتوسخت ترین‌شرایط هم اینکارونکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس