کد خبر 1406212
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
چهار استقلالی به دنبال شکست استقلال

در جمع بازیکنان تیم سپاهان، حریف اول استقلال ۴ بازیکن با سابقه بازی برای تیم آبی تهران، جمعه در استادیوم آزادی به میدان می‌روند.

به گزارش‌مشرق، با نگاهی به لیست نفرات بازیکنان تیم سپاهان به اسامی چهار بازیکن سابق تیم استقلال برمیخوریم که طی سالهای اخیر در جمع آبی‌پوشان تهرانی حضور داشتند.

دروازه بان اصلی تیم

محمد رشید مظاهری دروازه بان اصلی تیم سپاهان اصفهان یکی از این نفرات است که در ابتدای لیگ برتر بیستم پس از جدایی از باشگاه تراکتور به استقلال پیوست. او بعد از یک فصل و نیم بازی در جمع آبی پوشان استقلال برای این تیم به میدان رفت و هر چقدر در لیگ بیستم حضوری پررنگ داشت ولی در نیم فصل لیگ برتر بیست و یکم تنها در دیدار با ذوب آهن پس از مصدومیت حسین حسینی در دقیقه 12 فرصت بازی برای استقلال را از مجیدی دریافت کرد. مظاهری در نیم فصل زمستانی لیگ برتر گذشته به باشگاه سپاهان پیوست و از ۱۵ هفته مسابقات دور برگشت در ۱۳ مسابقه در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت. قطعاً این دروازه بان در دیدار جمعه هفته جاری مقابل آبی پوشان استقلال انگیزه‌های زیادی برای بسته نگه داشتن دروازه اش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

ماموریت مهم ساپینتو به آجرلو بعد از جذب محبی

امید نورافکن

از جمله دیگر بازیکنان سابق استقلال که برای تیم سپاهان به میدان می آیند می توان به نام امید نورافکن اشاره کرد. بازیکنی که در لیگ برتر پانزدهم، شانزدهم و هفدهم جزو بازیکنان تیم استقلال بود و بعد از یک نیم فصل حضور ناموفق در باشگاه شارلروا بلژیک، در نیم فصل دوم لیگ برتر هجدهم باز هم به جمع آبی پوشان استقلال برگشت اما از ابتدای لیگ برتر نوزدهم به سپاهان رفت. او نیز یکی از بازیکنان سابق استقلال مقابل این تیم در بازی هفته اول لیگ برتر به شمار خواهد رفت.

مدافع گلزن برازجانی

محمد دانشگر بازیکن جنوبی و اهل شهر برازجان استان بوشهر نیز یکی دیگر از بازیکنان سپاهان است که انگیزه های خودش را برای رویارویی مقابل تیم فصل گذشته‌اش دارد. دانشگر در ابتدای لیگ برتر هجدهم از سایپا به استقلال پیوست و پس از ۴ فصل حضور در این تیم حالا در جمع سپاهانی ها روبروی استقلال قرار می گیرد. او زننده آخرین گل استقلال به سپاهان در فصل گذشته هم بود.

میلاد زکی پور

یکی دیگر از بازیکنان استقلالی سپاهان میلاد زکی پور است. مدافع ۲۳ ساله مازندرانی تیم سپاهان که در ابتدای لیگ برتر شانزدهم به استقلال آمد و تا پایان فصل نوزدهم با این تیم در لیگ برتر حضور داشت. زکی پور بعد از ۲ فصل بازی برای تیم گل گهر سیرجان حالا در جمع زرد و مشکی پوشان سپاهان اصفهان در بازی جمعه مقابل تیم سابق خودش با انگیزه های زیادی به میدان خواهد رفت.

شایان ذکر است؛ قطعاً این چهار بازیکن برای نشان دادن ارزش های خود به مدیران باشگاه استقلال انگیزه های زیادی برای مقابله با تیم سابق شان دارند و این می تواند بر حساسیت های این دیدار بیافزاید.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Sepahan IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    الاستقلال سولاخ است
  • رمضانی IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    چه شود!!!!!!!
  • رضا IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    ..... که با من هر چه کرد آن آشنا کرد.... واقعا جالبه مربیان پرسپولیسی حتی یک بار حتی یک امتیاز از پرسپولیس نمی گیرند ولی مربیان استقلالی جوانمردانه و با تمام قوا مقابل استقلال قرار می گیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس