کد خبر 1406188
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
یحیی زوج خط دفاع پرسپویس را کشف کرد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدارهای اخیر این تیم نشان داده که به زوج خط دفاعی تیمش دست پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم درحالی نایب‌قهرمان شد که یکی از نقدهای پیشکسوتان این باشگاه تغییرات فراوان در خط دفاع بود. گل‌محمدی که از علی نعمتی، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، علیرضا ابراهیمی و وحدت هنانوف در دفاع میانی تیمش استفاده می‌کرد، با توجه به شرایط سنی حسینی و از طرفی برخی سیاست‌های تاکتیکی، تغییرات زیادی را در قلب خط دفاع تیمش ایجاد کرد و در نهایت هم به زوج ثابتی دست پیدا نکرد.

حالا در فصل جدید که گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی به پرسپولیس آمده‌اند، گل‌محمدی حساب ویژه‌ای روی آنها کرده است. در نخستین دیدار دیدار پرسپولیس در این فصل این تیم به دیدار تیم امیدهای خود رفت و در این بازی مرتضی پورعلی‌گنجی و گولسیانی به عنوان زوج خط دفاع پرسپولیس به میدان رفتند. در ادامه در دومین دیدار تدارکتی برابر پیکان، گل‌محمدی تیمش را با زوج نعمتی  و گولسیانی وارد میدان کرد اما در نیمه دوم زوج پورعلی‌گنجی و فرشاد فرجی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

۶ پرسپولیسی بازی با ذوب آهن را از دست دادند

پرسپولیس در سومین دیدار تدارکاتی خود برابر نساجی در نیمه نخست با زوج پورعلی‌گنجی و گولسیانی بازی کرد و در نیمه  دوم فرشاد فرجی و علی نعمتی زوج قلب دفاع را تشکیل دادند. بعد از این دیدار به نظر می‌رسد گل‌محمدی به زوج گولسیانی و پورعلی‌گنجی اعتماد بیشتری کرد چون این زوج در چهارمین دیدار تدارکاتی برابر مس کرمان و پنجمین دیدار برابر تیم ملی امید هم برای پرسپولیس بازی کردند.

با این شرایط حالا می‌توان گفت پیش از آغاز فصل، در بازی‌های تدارکاتی گل‌محمدی سعی کرده خط دفاع تیمش را محک بزند و بتواند زوجی هماهنگ برای تیمش بیاید و بررسی بازی‌ها اخیر پرسپولیس هم نشان می‌هد، سرمربی پرسپولیس توانسته زوج مد نظر خود را بیابد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    6 1
    عجب کشفی، عجب زوجی، عاقا میگم هرچه زودتر ببرین تو سازمان اکتشافات و اختراعات ثبتش کنین تا دیگران این کشف مهمو بنام خودشون نزنن!!!!!!!!!! کشششششششششششف
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    چه تیتر بدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس