کد خبر 1406063
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
عصبانیت تن‌هاخ؛ به هیچ‌وجه راضی نیستم!

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، تاکید کرد اصلا از عملکرد تیمش برابر برایتون راضی نیست.

به گزارش مشرق، شیاطین سرخ در اولین بازی خود در این فصل لیگ برتر ضعیف از انتظارات بازی کردند و در ورزشگاه اولدترافورد برابر برایتون تن به شکست ۱-۲ دادند تا انتقادات از این تیم خیلی زود آغاز شود. اریک تن هاخ، سرمربی جدید یونایتد، در پایان این دیدار اعتراف کرد دروازه تیمش خیلی راحت باز می شود و آنها باید اشتباهات خود را در بازی های بعدی جبران کنند.

اریک تن هاخ گفت: یک شکست و ناامیدی واقعی. من از ابتدا می دانستم که بازی آسانی پیش روی ما نخواهد بود. ما روی دو توپ آسان دروازه خود را باز شده دیدیم و سازماندهی تیم خوب نبود. برایتون تیم خوبی است و فقط باید آنها را مورد ستایش قرار دهم. اما من به عملکرد تیمم نگاه می کنم و ما نباید اینقدر راحت دو گل دریافت می کردیم.

عصبانیت تن‌هاخ؛ به هیچ‌وجه راضی نیستم!

به هیچ وجه از بازی تیم راضی نیستم، ما باختیم، می توانست این اتفاق رخ ندهد و باید در هفته های بعد بهتر عمل کنیم. بی تردید در نیمه دوم در میانه میدان بهتر بودیم و با حضور کریستین اریکسن در مرکز زمین و کریستیانو رونالدو در حمله، شرایط بهبود یافت. ما موقعیت های بیشتری خلق کردیم و مارکوس راشفورد دو فرصت خوب داشت، اما حیف شد که به گل های بیشتری نرسیدیم.

ما باید واقعا سخت کار کرده، شرایط را تجزیه و تحلیل کنیم و سپس به سمت جلو حرکت کنیم. ما در خط دفاع اشتباهاتی مرتکب شدیم که باید از آن درس بگیریم و به سرعت شرایط را بهتر کنیم. احتمال جذب بازیکنان جدید؟ ما می توانستیم با همین بازیکنانی که در اختیار داشتیم نیز بهتر عمل کنیم. البته من تیمی را دیدم که در کنار هم بودند و مبارزه کردند. پیش بینی زمان بازگشت آنتونی مارسیال از مصدومیت سخت است و باید منتظر بمانیم. ما یک هفته تا بازی بعدی فرصت داریم. "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    خب راضی نباش!! مگر با نارضایتی تو نتیجه را عوض می کنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس