کد خبر 1404864
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

خودروهای MVM محصول مشترک شرکت خودروسازی چری در چین و مدیران خودرو ایران است که در ایران توسط مدیران خودرو مونتاژ و عرضه می‌شود. ازآن‌جایی‌که خودروهای این برند، نسبت به سایر رقبا از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار است؛ خیلی از افراد تمایل به خرید خودرو از این کمپانی دارند.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان مدل‌های مختلف این برند، دسترسی و خرید لوازم‌یدکی ام‌وی‌ام کارخانه و با قیمت مناسب است.

لوازم‌یدکی و قطعات خودرو MVM

خرید لوازم‌یدکی ام‌وی‌ام

قطعات و لوازم جانبی سری خودروهای MVM شامل قطعات بدنه، لوازم موتوری و لوازم جانبی خودرو می‌شود. ازآنجایی‌که خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی MVM و دسترسی به قطعات و لوازم جانبی، در سایر شهرستان‌ها (به‌غیراز تهران و کرمان) ضعیف است؛ شما می‌توانید از هر نقطه از ایران بدون صرف هزینه‌های اضافی به‌راحتی وارد سایت فروشگاه‌های آنلاین شوید و قطعات اصلی موردنیاز و متناسب با خودرو خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

اصالت کالا

در بازار، لوازم‌یدکی خودروهای چینی تقلبی و فرعی با بسته‌بندی مشابه کالای اصل و به‌عنوان قطعات کارخانه‌ای به فروش می‌رسد. این اجناس تقلبی و بی‌کیفیت علاوه بر اینکه کارایی خوبی ندارند باعث آسیب به بخش‌های دیگر خودرو نیز می‌شوند. از همین رو یکی از دغدغه‌های دارندگان این ماشین‌ها، تهیه لوازم‌یدکی ام‌وی‌ام اورجینال است. مدیران خودرو در وب‌سایت رسمی خود اسامی و آدرس‌های نمایندگی‌های معتبر خود را ثبت کرده است تا تمام مشتریان گرامی بتوانند از فروشگاه‌های معتبر قطعات یدکی موردنیاز خود را با اطمینان از اصل بودن آن‌ها تهیه کنند.

قیمت مناسب

لوازم‌یدکی ماشین باتوجه‌به کیفیت و مدل ماشین، قیمت‌های متفاوتی دارد. حتی برخی از فروشندگان قطعات ام‌وی‌ام غیر اصل را باقیمت اصل یا حتی بالاتر از آن به فروش می‌رسانند. برخی دیگر از فروشندگان نیز برای لوازم‌یدکی اصل قیمت بالاتری از قیمت کارخانه برای کالاهای اورجینال خود دریافت می‌کنند تا سود بیشتری به دست بیاورند. اگر قصد خرید لوازم جانبی و یدکی ام‌وی‌ام خود را دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم از وب‌سایت‌های رسمی و معتبر مدیران خودرو استعلام قیمت بگیرید.

لوازم‌یدکی و قطعات خودرو MVM

گارانتی تعویض و مرجوعی کالا

در بسیاری از مواقع، ممکن است کالایی که خریداری می‌کنید کم‌وکسری یا نقصی داشته باشد؛ به‌ویژه اگر از شهری به‌غیراز شهر خود خرید می‌کنید، بهتر است از شرایط گارانتی و عودت کالا اطمینان حاصل کنید تا خریدی امن را تجربه کنید.

ارسال به سراسر کشور

خدمات پس از فروش مدیران خودرو در بیشتر شهرهای ایران عملکرد چندان قوی‌ای ارائه نمی‌دهد. از همین رو این کمپانی با اعطای نمایندگی به فروشگاه‌های معتبر، لوازم‌یدکی ام‌وی‌ام را در سراسر کشور توزیع کرده است. فروشگاه‌های اینترنتی قطعات خودرو نیز با ایجاد امکان ثبت سفارش به‌صورت اینترنتی لوازم جانبی را به دست مشتریان از تمامی نقاط ایران می‌رسانند.

جمع‌بندی

شرکت کارمانیا یدک، به‌عنوان اولین نماینده رسمی فروش اینترنتی لوازم‌یدکی ام‌وی‌ام و با تأکید بر کیفیت بالا، قیمت مناسب، سهولت در خرید و اعتماد در پرداخت، قطعات اورجینال MVM را در اختیار شما قرار داده است. این فروشگاه آنلاین تخصصی که تنها نماینده رتبه A مدیران خودرو در زمینه قطعات است؛ امکان اطمینان از خرید و تحویل سریع را به مشتریان خود می‌دهد و شما می‌توانید نحوه ارسال سفارش خود را از بین ارسال با باربری، تیپاکس، اتوبوس و سواری انتخاب و در هرکجای ایران که هستید محصول موردنیاز خود را دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید قیمت لوازم‌یدکی خودروهای چینی را در وب‌سایت این فروشگاه یا با تماس با کارشناسان استعلام بگیرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس