«امیر حیدری» فرمانده میدانی امدادرسانی ارتش به سیل‌زدگان شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش به درخواست وزیر کشور و با دستور فرمانده کل ارتش، به عنوان فرمانده میدانی امدادرسانی، مأموریت یافت تا نیازهای ستاد بحران در مناطق سیل‌زده را تأمین کند.

‌به گزارش مشرق، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی صبح امروز (جمعه ۷ مرداد ماه) به دنبال درخواست وزیر کشور و با دستور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان فرمانده میدانی امدادرسانی ارتش، مأموریت یافت تا در مناطق مرکزی آسیب دیده از سیل به‌ویژه استان یزد، نیازهای ستاد بحران در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مهندسی را تأمین کند.

برابر این دستور سایر نیروهای ارتش نیز ملزم به تبعیت از امیر حیدری، در امر امداد رسانی شدند.

همچنین در پی این دستور که در راستای تشدید و گسترش اقدامات مردم یاری ارتش صادر شد، واحدهای مهندسی ارتش در استان‌های در معرض خطر سیل به حالت آماده باش در آمدند.

فرمانده نیروی زمینی ضمن ابلاغ آماده‌باش به یگان‌های مهندسی و به‌کارگیری بیشتر و سریع‌تر تجهیزات مورد نیاز مناطق سیل‌زده به فرمانده قرارگاه جنوب شرق و فرمانده ارشد نظامی استان فارس، برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده، خواستار استمرار و تقویت کمک‌رسانی در مناطق سیل زده شد.

وی افزود: با دستورهای ابلاغی، تجهیزات مورد نیاز منطقه بنا به درخواست‌های ستاد بحران در اسرع وقت، امر خدمت رسانی را تسریع و تشدید خواهند کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس